România rămâne singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european

Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie. Prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, retailerul francez a bifat un avans de 1,1% în termeni comparabili (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimul an). Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni

Deși vorbim despre o creștere ușoară, România este singura piață europeană în care retailerul a reușit să mențină un trend pozitiv din perspectiva cifrei de afaceri. Astfel, pe piața din Franța, Carrefour a înregistrat un declin de 2,4% până la 31,77 miliarde de euro, cea mai mare scădere fiind raportată pe segmentul de hipermarketuri (-4,3%), în timp ce formatul de conveniență a înregistrat un avans de 0,5% în primele nouă luni ale acestui an.

În regiunea celorlalte țări europene - care include Belgia, Italia, Spania, România și Polonia - cea mai mare scădere a fost înregistrată de Italia, care a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 3,07 miliarde de euro, în scădere cu 3,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce Polonia a înregistrat un declin de 3,2%, până la 1,72 miliarde de euro. Tot pe trend descendent sunt și Belgia și Spania, unde Carrefour a raportat o scădere de 2,1%, până la 3,31 miliarde de euro, respectiv -0,9%, până la 8,51 miliarde de euro pentru piața din Spania.

În ceea ce privește performanța înregistrată în trimestrul al treilea, în România, Carrefour a înregistrat un impuls puternic pe o piață dinamică, indicatori precum frecvență de cumpărare, coș de cumpărături fiind pe un trend ascendent. În plus, și volumele au fost pe un trend pozitiv în trimestrul al treilea, potrivit raportului financiar publicat de companie.

La nivel de grup Carrefour a înregistrat în primele nouă luni acestui an o cifră de afaceri de 68,84 miliarde de euro, în creștere cu 11% prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Avansul a fost susținut de performanța raportată în Argentina, unde retailerul francez a bifat o creștere de 221% în intervalul analizat.

Carrefour România operează în România ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, cu peste 17.000 de angajați.

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
Carrefour își continuă trendul puternic ascendent pe plan local în T3
Carrefour își continuă trendul puternic ascendent pe plan local în T3
Carrefour România a încheiat al treilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 601 milioane de euro, marcând un plus al...