România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivelul Europei, în 2024

Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, marcând un avans de 3,2% prin comparație cu 2023, potrivit raportului financiar publicat de companie. Organic (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimele 12 luni), Carrefour a înregistrat în România o creștere de 1,2%, România fiind singura piață europeană în care retailerul a raportat un rezultat pozitiv din perspectiva cifrei de afaceri. Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Astfel, pe piața de origine, Carrefour a înregistrat o cifră de afaceri de 43,95 de miliarde de euro, în scădere cu 2,3% față de 2023 în termeni organici. Hipermarketurile au raportat cel mai mare declin în Franța (-4,2%), urmate de supermarketuri (-1,4%), în timp ce canalul de convenience a înregistrat un plus de 0,7% în termeni organici.

Dacă ne raportăm la celelalte piețe europene în care Carrefour este activ, în Spania retailerul a înregistrat o scădere de 0,2% până la 11,71 de miliarde de euro, în Belgia declinul a fost de 1,6% pe același univers de magazine, în timp ce în Italia retailerul a raportat un minus de 2,6% până la 4,18 miliarde de euro, iar în Polonia retailerul francez a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de euro, în scădere cu 3% față de 2023.

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 94,55 de miliarde de euro, în creștere cu 9,9% pe univers comparabil de magazine, evoluția fiind susținută de regiunea America Latină unde retailerul a înregistrat vânzări de 24,54 de miliarde de euro, în creștere cu 38,1% față de anul anterior.

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători activi pe piața locală, ajungând pe locul al treilea în top odată cu preluarea magazinelor cora. La finalul anului trecut, Carrefour opera pe piața din România 456 de magazine, dintre care 57 de hipermarketuri, 193 de supermarketuri, 179 de magazine de conveniență și 27 de magazine de tip discount.

Billa Bulgaria investește 31 mil. euro în acest an și deschide 13 noi magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa Bulgaria investește 31 mil. euro în acest an și deschide 13 noi magazine
Billa Bulgaria intenționează să investească anul acesta peste 31 de milioane de euro, dintre care 22 de milioane de euro vor fi investite în...
Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine, în Cisnădie, județul Sibiu și Hârșova, județul Constanța....
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
valentines day trandafiri flori cadour cuplu ziua indragostitilor tazz vanzari sex shopuri. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tazz: Trandafirii si lalelele albe, cele mai comandate flori de Valentine’s Day
Trandafirii si lalelele albe sunt cele mai comandate flori de Valentine’s Day în cadrul platformei Tazz by eMAG, achiziționată anul trecut de...
Alimentele continuă să se scumpească. Prețuri cu peste 2% mai mari după primele trei luni ale anului
2025 a început cu un nou val de scumpiri
Prima lună a acestui an a venit la pachet cu o creștere medie a prețurilor de 5%, mare parte din alimentele incluse în analiza Institutului...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...