Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța

Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de calitate” și la ”prețuri corecte”, scrie Esmmagazine.com. Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța

Primele două magazine Potager City au fost deja deschise în Paris și oferă o sortimentație de 100 de produse, fructele și legumele de sezon având o pondere semnificativă. Gama de produse va fi suplimentată, în funcție de fiecare magazin în parte, cu până la 170 de produse aparținând Omie&Cie, o companie care promovează agricultura regenerativă, cu aproximativ 40 de SKU-uri de vin și peste 230 de produse precum brânză, lactate, carne și alte articole ultra-fresh. Chiar dacă magazinele au un design modern, prețurile produselor sunt cu 10-12% mai mici decât ale competitorilor.

Totodată, clienții pot opta pentru varianta click&collect, putând ridica din magazin fructele și legumele pe care le-au comandat pe site-ul online.

Retailerul va mai deschide luna aceasta un magazin în Paris, acesta fiind și orașul în care compania își va concentra expansiunea noului format.

Carrefour Group a achiziționat Potager City în 2020 și de atunci compania a continuat să se dezvolte ajungând în prezent la afaceri de 20 mil. euro, 250.000 de clienți și peste 700 de puncte pick-up al produselor.

Citiți și: Direcțiile strategice spre care accelerează Carrefour România

Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61 de miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%.

Rezultatul poziționează România în topul celor mai performante țări, atât din perspectiva regională, cât și globală. Astfel, la nivel european România ocupă în continuare poziția a doua după Polonia, care a bifat un plus de 12% la nivel like for like, până la pragul de 2,29 miliarde de euro. La nivel de grup, cea mai bună performanță a fost raportată în Argentina, care a înregistrat un avans de 84,3%, urmată de Brazilia, cu un plus de 12,4% din perspectivă like-for-like.

În Franța, cea mai importantă piață pentru Carrefour, retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 42 de miliarde de euro, în creștere cu 3,4%. Cele mai bune rezultate au fost raportate pe segmentul de convenience, care a înregistrat anul trecut o creștere de peste 10%.

Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
Mandatul lui Alexandre Bompard, extins până în 2026
Mandatul lui Alexandre Bompard, extins până în 2026
Gigantul francez Carrefour a extins contractul CEO-ului Alexandre Bompard cu încă trei ani, până în 2026, mandatul său urmând să se deruleze...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...