Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de calitate” și la ”prețuri corecte”, scrie Esmmagazine.com.
Primele două magazine Potager City au fost deja deschise în Paris și oferă o sortimentație de 100 de produse, fructele și legumele de sezon având o pondere semnificativă. Gama de produse va fi suplimentată, în funcție de fiecare magazin în parte, cu până la 170 de produse aparținând Omie&Cie, o companie care promovează agricultura regenerativă, cu aproximativ 40 de SKU-uri de vin și peste 230 de produse precum brânză, lactate, carne și alte articole ultra-fresh. Chiar dacă magazinele au un design modern, prețurile produselor sunt cu 10-12% mai mici decât ale competitorilor.
Totodată, clienții pot opta pentru varianta click&collect, putând ridica din magazin fructele și legumele pe care le-au comandat pe site-ul online.
Retailerul va mai deschide luna aceasta un magazin în Paris, acesta fiind și orașul în care compania își va concentra expansiunea noului format.
Carrefour Group a achiziționat Potager City în 2020 și de atunci compania a continuat să se dezvolte ajungând în prezent la afaceri de 20 mil. euro, 250.000 de clienți și peste 700 de puncte pick-up al produselor.
Citiți și: Direcțiile strategice spre care accelerează Carrefour România
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61 de miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%.
Rezultatul poziționează România în topul celor mai performante țări, atât din perspectiva regională, cât și globală. Astfel, la nivel european România ocupă în continuare poziția a doua după Polonia, care a bifat un plus de 12% la nivel like for like, până la pragul de 2,29 miliarde de euro. La nivel de grup, cea mai bună performanță a fost raportată în Argentina, care a înregistrat un avans de 84,3%, urmată de Brazilia, cu un plus de 12,4% din perspectivă like-for-like.
În Franța, cea mai importantă piață pentru Carrefour, retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 42 de miliarde de euro, în creștere cu 3,4%. Cele mai bune rezultate au fost raportate pe segmentul de convenience, care a înregistrat anul trecut o creștere de peste 10%.