România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour

Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61 de miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%. România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour

Rezultatul poziționează România în topul celor mai performante țări, atât din perspectiva regională, cât și globală. Astfel, la nivel european România ocupă în continuare poziția a doua după Polonia, care a bifat un plus de 12% la nivel like for like, până la pragul de 2,29 miliarde de euro. La nivel de grup, cea mai bună performanță a fost raportată în Argentina, care a înregistrat un avans de 84,3%, urmată de Brazilia, cu un plus de 12,4% din perspectivă like-for-like.

În Franța, cea mai importantă piață pentru Carrefour, retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 42 de miliarde de euro, în creștere cu 3,4%. Cele mai bune rezultate au fost raportate pe segmentul de convenience, care a înregistrat anul trecut o creștere de peste 10%.

Performanță susținută de rezultatele din T4

Un rol important în ecuația de creștere l-a avut și performanța raportată de retailer în trimestrul al patrulea al anului trecut, când rata de creștere a depășit avansul raportat în trimestrul al treilea, dar și cel semestrial. Concret, Carrefour a înregistrat pe piața locală în trimestrul patru al anului trecut o cifră de afaceri de 758 de milioane de euro, marcând o creștere de 17,8% față de aceeași perioadă a anului 2021.

”În ultimul trimestru al anului 2022, în România rata de creștere a fost pe un trend puternic ascendent (+17,8% față de T4 2021) în principal datorită rezultatelor bune înregistrate pe canalul de hypermarket într-un context normal pentru acele locații care operează în centrele comerciale în care anul trecut aceesul a fost limitat”, este precizat în raportul financiar.

Prin comparație, în trimestrul al treilea, Carrefour raportase un avans de 8,3% față de aceeași perioadă a anului precedent, iar în primul semestru al anului trecut creșterea a fost de 6,7%.

Te-ar putea interesa și: 2022, anul „remodelării” comerțului modern

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...