Articole publicate de Andra Imbrea Palade, pagina 66
Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie
23 aprilie 2021
2 minute
Heineken a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat...
Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
23 aprilie 2021
1 minut
În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii...
Tohani a investit 6 mil. euro în producția de Fetească Neagră, cu 1 milion de sticle îmbuteliate
23 aprilie 2021
2 minute
Tohani România a depășit cifra de 1 milion de sticle de Fetească Neagră, cel mai vândut soi de vin roșu din România. Investiția în...
Business cu minifrigidere pentru cosmetice, lansat de o antreprenoare cu 100.000 de euro
21 aprilie 2021
2 minute
O antreprenoare de 24 de ani din București, Alexandra Vasile, a investit în plină pandemie 100.000 de euro într-o afacere inedită pe piața din...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
PepsiCo vrea extinderea practicilor de agricultură regenerabilă pe 2,8 mil. hectare până în 2030
21 aprilie 2021
2 minute
PepsiCo va extinde până în 2030 practicile de agricultură regenerabilă pe 7 milioane acri (2,8 milioane hectare), suprafață aproape egală cu...
Republica BIO: 2020, primul an cu profit și vânzări de 6,4 mil. lei
21 aprilie 2021
2 minute
Republica BIO, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor BIO și naturale din România, a înregistrat în 2020 dublarea cifrei de...
Piața la drum, proiect care aduce micii comercianți în economia digitală
19 aprilie 2021
1 minut
Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, anunță lansarea „Piața la drum”, proiect care militează pentru...
Șase clădiri de retail, cumpărate de Lidl și Homelux în cadrul a două tranzacții de 8,5 mil. euro
19 aprilie 2021
2 minute
Portico Investments România a finalizat vânzarea a șase clădiri de retail din portofoliu către Praktiker Real Estate și Lidl România, în...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Carrefour implementează în premieră tehnologia blockchain în sectorul alimentar
19 aprilie 2021
3 minute
Carrefour continuă dezvoltarea produselor proprii marca Filiera Calității, prin aplicarea, pentru prima dată în România, a tehnologiei...
Kaufland introduce un serviciu care oferă clienților posibilitatea de a-și scana singuri produsele
19 aprilie 2021
2 minute
Kaufland România introduce în magazine K-Scan, un nou serviciu care oferă posibilitatea clienților să se bucure de cumpărături mai sigure și...