Coca-Cola HBC, parteneriat cu Shippeo pentru urmărirea livrării în timp real

Coca-Cola HBC colaborează cu furnizorul de soluții de transport Shippeo pentru a oferi vizibilitate în timp real pentru livrarea produselor. Printre țările în care producătorul de băuturi implementează noul serviciu de real time tracking se numără și România. Coca-Cola HBC, parteneriat cu Shippeo pentru urmărirea livrării în timp real

„Transportăm peste 400.000 de camioane către clienții noștri în fiecare an”, spune Valentin Radu, Coca-Cola HBC Group Logistics Technology & Automation Manager, adăugând că „amploarea și complexitatea operațiunilor creează un efort administrativ mare de coordonare cu transportatorii, care face ca manipularea mărfurilor să consume mult timp”. Prin implementarea soluției de vizibilitate a transportului în timp real a Shippeo, Coca-Cola vizează să-și simplifice operațiunile logistice.

Vizibilitatea în timp real a rețelei de transport a Coca-Cola HBC oferită de Shippeo va permite companiei să îmbunătățească în continuare eficiența logistică atât internă, cât și externă. „Platforma Shippeo utilizează machine learning pentru a calcula ETA-urile exacte și alte detalii de livrare care sunt comunicate automat în timp real între furnizorii și clienții noștri”, continuă Radu, „contribuind la asigurarea alinierii și reducerea apelurilor și a e-mailurilor.”

Implementarea acestei soluții are ca scop îmbunătățirea serviciilor, reducând în același timp costurile de transport, datorită reducerii timpilor de așteptare, flexibilității îmbunătățite și planificării resurselor. „Am dorit să ne accelerăm capacitățile centrate pe clienți printr-un salt major în vizibilitatea lanțului de aprovizionare. După o evaluare amănunțită a soluțiilor disponibile pe piață, am ajuns la concluzia că Shippeo s-ar putea potrivi bine în acest scop ”, spune Antonio Ventriglia, directorul logistic al grupului.

El explică în continuare: „Primul val de lansare pentru proiect este finalizat, cu peste 60 de transportatori și parteneri afiliați în Austria, România, Polonia, Grecia, Ungaria și Italia. Rata de urmărire a atins pragul planificat și folosim deja analiza datelor pentru a îmbunătăți nivelul serviciilor și a capta câștiguri de productivitate.

Lansarea proiectului va continua pe tot parcursul anului 2021, acoperind Bulgaria, Republica Cehă, Slovacia, Irlanda, Irlanda de Nord, Elveția și Ucraina, urmând ca în alte țări să fie implementat în 2022.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC a anunțat că intenționează să cumpere Brown-Forman Finland Oy, producătorul Finlandia, pentru suma de 201,2 milioane de euro....
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...