Analize din toate categoriile, pagina 80

Renunțarea la hrana home-made, principalul driver de creștere în categorie
Renunțarea la hrana home-made, principalul driver de creștere în categorie
7 septembrie 2017
5 minute
Progresiv
Cu o valoare estimată la peste 150 de milioane de euro, hrana pentru animale – din care analizăm produsele pentru câini și pisici – este una...
Proximitatea, teritoriul în care retailerii nu bat pasul pe loc
Proximitatea, teritoriul în care retailerii nu bat pasul pe loc
6 septembrie 2017
5 minute
Alina Stan
Proximitatea a fost, este și va fi unul dintre cele mai importante criterii în alegerea de locații ca destinații pentru cumpărături. Acest...
Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna august
Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna august
1 septembrie 2017
1 minut
Alina Dragomir
Retailerii internaționali au continuat să investească în extinderea rețelelor în august și au inaugurat 25 de magazine, cu nouă unități în...
Bio, o categorie cu un potențial uriaș de creștere în retailul românesc
Bio, o categorie cu un potențial uriaș de creștere în retailul românesc
28 august 2017
6 minute
Progresiv
Categoria produselor alimentare Bio are un potențial de dezvoltare foarte mare. În primul rând, beneficiază de trendul european de consum...
Sănătos, un trend care naște concepte de magazine
Sănătos, un trend care naște concepte de magazine
25 august 2017
4 minute
Alina Dragomir
Fără doar și poate, trendul de sănătos prinde tot mai mult contur și pe piața românească și implicit din ce în ce mai mulți antreprenori...
Nielsen: România, printre țările cu cea mai mare creștere a încrederii consumatorilor
Nielsen: România, printre țările cu cea mai mare creștere a încrederii consumatorilor
21 august 2017
2 minute
Progresiv
Încrederea consumatorilor români a urcat în ultimul semestru cu 15 puncte, la 101, aceștia putând fi numiți „optimiști”, potrivit unui...
Atributul de „local”, mai degrabă un mit decât un criteriu de achiziție musai
Atributul de „local”, mai degrabă un mit decât un criteriu de achiziție musai
21 august 2017
3 minute
Progresiv
Dacă mai exista vreun dubiu cu privire la importanța produselor proaspete în coșul de cumpărături, studiul realizat de compania de cercetare de...
Poate deveni Republica Moldova un El Dorado al producătorilor români?
Poate deveni Republica Moldova un El Dorado al producătorilor români?
16 august 2017
5 minute
Progresiv
Intrarea retailerului Kaufland pe piața din Republica Moldova, anunțată de grupul german Schwarz pentru 2018 – expansiune ce va fi coordonată...
În ciuda lansărilor, românii rămân tradiționaliști în consumul de mezeluri
În ciuda lansărilor, românii rămân tradiționaliști în consumul de mezeluri
9 august 2017
4 minute
Alina Dragomir
Cu o incidență ridicată în consum, mezelurile se regăsesc în meniul săptămânal a șapte din zece români, arată un studiu realizat de...
Bilanțul pieței FMCG în S1: se vinde mai mult și nu neapărat mai ieftin sau la promoție
Bilanțul pieței FMCG în S1: se vinde mai mult și nu neapărat mai ieftin sau la promoție
31 iulie 2017
2 minute
Alina Dragomir
Dacă în ultimii doi ani majorarea vânzărilor pe magazine comparabile a fost timidă, primele șase luni ale lui 2017 au adus chiar și creșteri...
1...798081...103