Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 23
Piața de e-commerce dă semnale de revenire la final de martie
25 martie 2022
2 minute
Traficul magazinelor online a scăzut între 15% și 25% în perioada 24 februarie - 7 martie 2022, față de o perioadă normală. Românii sunt...
Finanțare de 7,5 milioane de euro pentru euShipments.com
25 martie 2022
3 minute
Compania euShipments.com, lider în furnizarea de soluții integrate de curierat, logistică și fulfillment pentru sectorul comerțului online din...
Postis, aplicație mobilă care permite urmărirea comenzilor de la orice retailer și curier
22 martie 2022
2 minute
Postis, platformă digitală din România pentru managementul, automatizarea și optimizarea livrărilor, lansează Parcely, prima aplicație...
Canalul online și trecerea de la necesitate la pilon strategic în retailul alimentar
21 martie 2022
5 minute
Susținut puternic de pandemie, canalul online și-a câștigat un loc strategic în ecuațiile de creștere pentru unii dintre cei mai importanți...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Cum scrie Bolt Market regulile unei piețe cu potențial uriaș
21 martie 2022
3 minute
Dezvoltat în perioada pandemiei, serviciul de livrare rapidă de cumpărături Bolt Market s-a extins rapid în Europa. În România, patru...
Stejara Pircan, eMAG: „În segmentul de online grocery va conta cine va răspunde nevoilor clienților prin servicii adaptate”
7 martie 2022
4 minute
Zona FMCG s-a dezvoltat accelerat la eMAG în ultimii doi ani în care au fost introduse categorii noi de produse, ajungând astăzi să reprezinte...
Democratizarea comerțului online
28 februarie 2022
5 minute
Online-ul este fără doar și poate canalul de retail care a fructificat cel mai bine oportunitățile aduse de pandemie. Mai mult decât atât,...
Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut
18 februarie 2022
1 minut
Zitec, una dintre cele mai importante companii din piața de IT & digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Plățile online, creștere cu 55% în 2021 vs 2020
15 februarie 2022
3 minute
Valoarea totală procesată din tranzacțiile online cu cardul a crescut cu 55% în 2021 comparativ cu anul precedent, arată datele Netopia...
KooKoo Grocery, o alternativă atipică pe piața de online
14 februarie 2022
3 minute
Într-un segment care devine tot mai aglomerat și competitiv, KooKoo Grocery, magazin online cu produse alternative și daily essentials, se...