Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 23

Piața de e-commerce dă semnale de revenire la final de martie
Piața de e-commerce dă semnale de revenire la final de martie
25 martie 2022
2 minute
Andra Imbrea Palade
Traficul magazinelor online a scăzut între 15% și 25% în perioada 24 februarie - 7 martie 2022, față de o perioadă normală. Românii sunt...
Finanțare de 7,5 milioane de euro pentru euShipments.com
Finanțare de 7,5 milioane de euro pentru euShipments.com
25 martie 2022
3 minute
Simona Popa
Compania euShipments.com, lider în furnizarea de soluții integrate de curierat, logistică și fulfillment pentru sectorul comerțului online din...
Postis, aplicație mobilă care permite urmărirea comenzilor de la orice retailer și curier
Postis, aplicație mobilă care permite urmărirea comenzilor de la orice retailer și curier
22 martie 2022
2 minute
Andra Imbrea Palade
Postis, platformă digitală din România pentru managementul, automatizarea și optimizarea livrărilor, lansează Parcely, prima aplicație...
Canalul online și trecerea de la necesitate la pilon strategic în retailul alimentar
Canalul online și trecerea de la necesitate la pilon strategic în retailul alimentar
21 martie 2022
5 minute
Alina Dragomir
Susținut puternic de pandemie, canalul online și-a câștigat un loc strategic în ecuațiile de creștere pentru unii dintre cei mai importanți...
Cum scrie Bolt Market regulile unei piețe cu potențial uriaș
Cum scrie Bolt Market regulile unei piețe cu potențial uriaș
21 martie 2022
3 minute
Andra Imbrea Palade
Dezvoltat în perioada pandemiei, serviciul de livrare rapidă de cumpărături Bolt Market s-a extins rapid în Europa. În România, patru...
Stejara Pircan, eMAG: „În segmentul de online grocery va conta cine va răspunde nevoilor clienților prin servicii adaptate”
Stejara Pircan, eMAG: „În segmentul de online grocery va conta cine va răspunde nevoilor clienților prin servicii adaptate”
7 martie 2022
4 minute
Andra Imbrea Palade
Zona FMCG s-a dezvoltat accelerat la eMAG în ultimii doi ani în care au fost introduse categorii noi de produse, ajungând astăzi să reprezinte...
Democratizarea comerțului online
Democratizarea comerțului online
28 februarie 2022
5 minute
Alina Dragomir
Online-ul este fără doar și poate canalul de retail care a fructificat cel mai bine oportunitățile aduse de pandemie. Mai mult decât atât,...
Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut
Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut
18 februarie 2022
1 minut
Alina Stan
Zitec, una dintre cele mai importante companii din piața de IT & digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și...
Plățile online, creștere cu 55% în 2021 vs 2020
Plățile online, creștere cu 55% în 2021 vs 2020
15 februarie 2022
3 minute
Simona Popa
Valoarea totală procesată din tranzacțiile online cu cardul a crescut cu 55% în 2021 comparativ cu anul precedent, arată datele Netopia...
KooKoo Grocery, o alternativă atipică pe piața de online
KooKoo Grocery, o alternativă atipică pe piața de online
14 februarie 2022
3 minute
Andra Imbrea Palade
Într-un segment care devine tot mai aglomerat și competitiv, KooKoo Grocery, magazin online cu produse alternative și daily essentials, se...
1...222324...36