Retailerul Jerónimo Martins ar putea intra anul acesta în România
Lanțul portughez Jerónimo Martins (JM) și-a reiterat intenția de a intra pe noi piețe pe fondul creșterii dimensiunii businessului, principalul obiectiv fiind “depășirea granițelor Poloniei spre România“, a precizat într-un interviu Pedro Soares dos Santos, Președintele grupului.
“În Polonia am ajuns la o dimensiune a businessului încât, pentru a continua să avem un ritm sănătos de dezvoltare, trebuie să depășim granițele. Iar Europa Centrală este, pentru noi, destinația ideală. Și mai exact, România, care se potrivește profilului nostru de consumator”, a afirmat Pedro Soares dos Santos.
Pentru a-și asigura o creștere organică și în acest an, retailerul portughez intenționează să investească între 700 și 750 de milioane de euro pentru a dezvolta rețelele de magazine Biedronka, Hebe, Pingo Doce și Ara. Spre exemplu, anul trecut Biedronka a alocat 372 de milioane de euro în deschiderea a 122 de magazine, 230 de modelări și în îmbunătățirea infrastructurii logistice.
Vânzările Jerónimo Martins au urcat cu 6,5% anul trecut, până la 17,3 miliarde de euro, în timp ce profitul a avansat cu 4,1%, la 401 milioane de euro.