Jerónimo Martins continuă expansiunea în retailul polonez
Lanțul portughez Jerónimo Martins intenționează să deschidă în fiecare an între 100 și 150 de supermarketuri Biedronka în Polonia, pe o perioadă de câțiva ani, scrie Esmmagazine.com.
Prin această mișcare, compania urmărește să își consolideze prezența pe piața de retail din Polonia, reprezentând totodată un avantaj competitiv în contextul introducerii, în noiembrie 2017, a legii prin care magazinele din Polonia sunt închise duminica. Potrivit CEO-ului companiei, Pedro Soares dos Santos, măsura a afectat deopotrivă retailerii și consumatorii, însă retailerul Biedronka a reușit să recupereze aproximativ 70% din pierderile cauzate de închiderea magazinelor în ziua de duminică.
Un alt obiectiv setat este extinderea sortimentației pe zona de produse fresh și ready-meals. Potrivit companiei, produsele proaspete reprezintă 40% din vânzări, ținta fiind atingerea unui procent de 70% pentru această categorie.
După achiziția celor cinci magazine Piotr i Paweł, în septembrie 2018, Jerónimo Martins deține în prezent 2.850 de magazine sub brandul Biedronka în Polonia.