Zabka va deschide peste 140 de magazine sezoniere

Retailerul polonez Zabka intenționează să deschidă peste 140 de magazine de sezon în această vară pentru a oferi o experiență de cumpărături superioară, scrie esmmagazine.com. Zabka va deschide peste 140 de magazine sezoniere

Zabka va inaugura aproape 30 de magazine amplasate în containere și 116 outlet-uri, majoritatea fiind localizate în orașe din apropierea Mării Baltice (inclusiv 11 magazine în  Łeba și nouă în Mielno).

Compania a mai precizat că outlet-urile vor funcționa în apropierea lacurilor și a complexurilor turistice amplasate aproape de lagune.

Primul magazin sezonier a fost deschis de Zabka în anul 2016. Conceptul s-a bucurat de popularitate în rândul consumatorilor, fiind ulterior francizat. Aproximativ 21 de magazine sezoniere s-au transformat între timp în locații permanente.

După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul polonez Zabka, unul dintre cei mai mari jucători din comerțul alimentar din Polonia, pregătește deschiderea primelor magazine în România. Mai mult, compania are planuri ambițioase pe plan local, ținta pentru anul acesta fiind deschiderea unui număr de 200 de locații.

Dezvoltarea rețelei locale de magazine va fi asigurată de Froo, companie parte din grupul Zabka, în colaborare cu DRIM Daniel Distribuție, la conducerea Froo România fiind numit Radu Trandafir, co-owner și Director General DRIM Daniel Distribuție.

Magazinele vor funcționa, în primă fază, în zonele urbane, iar conceptul va fi construit în jurul nevoii de conveniență. Astfel, sortimentația magazinelor va include aproximativ 2.000 de SKU-uri, cu focus pe categoriile de impuls.

Totodată, în paralel cu dezvoltarea magazinelor Froo, compania ia în considerare să aducă pe piața locală și conceptul de magazine autonome Nano. Primul magazin Zabka Nano a fost deschis in 2021, iar în prezent retailerul deține peste 50 de astfel de locații. Magazinele funcționează în clădiri de birouri, cluburi sportive, dar și în incinta unor retaileri precum Decathlon sau Leroy Merlin.

Pe piața din Polonia, Zabka deține peste 10.000 de magazine de conveniență. Spre comparație, universul de retail modern din România se apropie de 4.800 de puncte de vânzare. Pe plan local, principalii competitori pentru retailerul polonez sunt rețelele Profi Go, Profi City și Shop&Go, care dețin circa 1300 de magazine, dar și retailerii independenți.

 

 

Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul...
Zabka își reorganizează structura internă pentru a susține creșterea multidirecțională
Zabka își reorganizează structura internă pentru a susține creșterea multidirecțională
Grupul Zabka, care a intrat la finalul anului trecut pe piața locală prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni la distribuitorul DRIM Daniel...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...