FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024

Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024

Zabka

După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul polonez Zabka, unul dintre cei mai mari jucători din comerțul alimentar din Polonia, pregătește deschiderea primelor magazine în România. Mai mult, compania are planuri ambițioase pe plan local, ținta pentru anul acesta fiind deschiderea unui număr de 200 de locații, potrivit surselor Progresiv din piață.

Dezvoltarea rețelei locale de magazine va fi asigurată de Froo, companie parte din grupul Zabka, în colaborare cu DRIM Daniel Distribuție, la conducerea Froo România fiind numit Radu Trandafir, co-owner și Director General DRIM Daniel Distribuție.

Magazinele vor funcționa, în primă fază, în zonele urbane, iar conceptul va fi construit în jurul nevoii de conveniență. Astfel, sortimentația magazinelor va include aproximativ 2.000 de SKU-uri, cu focus pe categoriile de impuls.

Totodată, în paralel cu dezvoltarea magazinelor Froo, compania ia în considerare să aducă pe piața locală și conceptul de magazine autonome Nano. Primul magazin Zabka Nano a fost deschis in 2021, iar în prezent retailerul deține peste 50 de astfel de locații. Magazinele funcționează în clădiri de birouri, cluburi sportive, dar și în incinta unor retaileri precum Decathlon sau Leroy Merlin.

„Construim un parteneriat cu o firmă care se bucură de o uriaşă încredere, atât din partea partenerilor de afaceri, cât şi din partea clienţilor de pe piaţa românească, şi care se dezvoltă respectând standardele cu care suntem obişnuiţi în Zabka. Valorile comune, respectul şi încrederea reciprocă reprezintă o bază solidă pentru parteneriatul nostru strategic şi pentru proiectele ambiţioase pe care le avem planificate. Am dedicat ultimul sfert de secol unei creşteri dinamice în Polonia, iar astăzi ne lansăm într-o nouă etapă, care implică lansarea operaţiunilor pe o nouă piaţă europeană”, declara Tomasz Suchański, CEO al Grupului Żabka la momentul anunțului de preluare a pachetului majoritar de acțiuni în cadrul companiei de distribuţie DRIM Daniel Distribuție FMCG.

Pe piața din Polonia, Zabka deține peste 10.000 de magazine de conveniență. Spre comparație, universul de retail modern din România se apropie de 4.800 de puncte de vânzare. Pe plan local, principalii competitori pentru retailerul polonez sunt rețelele Profi Go, Profi City și Shop&Go, care dețin circa 1300 de magazine, dar și retailerii independenți.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content