Proprietarul Meat Concept Store investește 200.000 euro într-o nouă locație

Conceptul Meat Concept Store, lansat în urmă cu circa nouă ani de către antreprenorul Răzvan Harabagiu, se extinde cu o nouă locație, în cadrul proiectului comercial Family Market Miroslava, în urma unei investiții de aproximativ 200.000 de euro.

“Lucrările de amenajare au durat o lună și jumătate. Era o presiune mare pe noi să deschidem odată cu toată lumea, pe de o parte, iar noi pe de altă parte încercam să facem ceva frumos. Corpurile de iluminat sunt realizate manual de niște meșteri din Harghita. A luat timp. Faianța am adus-o din Italia și o comandă a fost greșită. Apar lucruri neprevăzute pe care nu le poți gestiona. Am avut cinci echipe de muncitori, care trebuiau sincronizate”, a spus pentru Progresiv Răzvan Harabagiu.

Aceasta este a doua carmangerie deschisă într-un centru comercial, după cea inaugurată în urmă cu aproximativ patru ani în Palas Mall din Iași. Spre deosebire de locația din Palas Mall, unde clienții beneficiază de un spațiu limitat, cu o capacitate la interior de doar opt locuri, carmangeria din Miroslava ocupă o suprafață de 35 de locuri în interior, respectiv 40 de locuri pe terasă, cumpărătorii având acces și la live cooking. Suprafața totală este de 150 mp, iar oferta de produse este susținută de aceeași furnizori cu care antreprenorul colaborează și în celelalte locații. “Facem acest lucru pentru a menține aceeași calitate a produselor, fiind producători locali pe care noi i-am validat în decursul celor nouă ani de colaborare. Avem peste 1.000 de SKU-uri”, a punctat Răzvan.

Citiți și: Cum abordează retailul noua generație de antreprenori?

Astfel, pe lângă specialitățile de vită precum antricotul de Argentina, Noua Zeelandă sau Uruguai, New York steak-ul de Texas, Japonia și Canada sau ceafa de Black Angus, clienții pot găsi la Meat Concept Store și o gamă variată de produse preparate chiar în carmangerie: hamburgeri, coaste de porc marinate, frigărui de vită, mici, cârnăciori, dar și brânzeturi, dulcețuri și siropuri. Pe categoria de băuturi alcoolice, antreprenorul a mizat pe bere artizanală și vinuri, în cazul acestora din urmă sortimentația fiind extinsă.

În ceea ce privește performanța magazinului, antreprenorul se arată optimist și spune că, probabil, va fi cea mai bună locație din cele cinci sub umbrela Meat Concept Store, mizând în principal pe potențialul pe care îl aduce zona de bucătărie și a faptului că poți maximiza astfel și “timpii morți de la momentul prânzului” când fluxul de clienți este mai redus.

[GALERIE FOTO] Senic Gross&Market, investiții consolidate pe segmentul de tip cash&carry
[GALERIE FOTO] Senic Gross&Market, investiții consolidate pe segmentul de tip cash&carry
Cu o rețea care include nouă magazine de tip cash&carry, Senic Gross&Market mizează pe diferențiere la nivel de preț pentru a-și...
2022, anul „remodelării” comerțului modern
2022, anul „remodelării” comerțului modern
Dacă sintetizăm în câteva cuvinte 2022 pentru retailul modern, acestea sunt continuarea trendului de expansiune, dar și o atenție tot mai mare...

Deschiderea locației din Miroslava a beneficiat de fonduri obținute prin IMM Invest, program guvernamental de investiții, Răzvan Harabagiu estimând că va amortiza această investiție în următorii cinci ani.

Cât despre planurile de viitor, antreprenorul intenționează să francizeze conceptul Meat Concept Store, având deja cereri din orașe precum București, Cluj, Constanța, Suceava sau Rădăuți. O locație de acest gen poate intra pe profit în aproximativ un an și jumătate.

Cât costă și de ce să deschizi o franciză Meat Concept Store
Cât costă și de ce să deschizi o franciză Meat Concept Store
Lansat în urmă cu nouă ani de către antreprenorul ieșean Răzvan Harabagiu, conceptul Meat Concept Store se pregătește de francizare după...
Vascar deschide primul concept store, în Family Market Miroslava
Vascar deschide primul concept store, în Family Market Miroslava
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță lansarea celui mai modern magazin propriu, în cadrul...
Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași
Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași
Family Market Miroslava este primul proiect de retail de proximitate pe care grupul Iulius îl inaugurează luna aceasta, în județul Iași, în...
Carmangeria Meat Concept Store mai pune o locație pe harta expansiunii
Carmangeria Meat Concept Store mai pune o locație pe harta expansiunii
La circa patru ani de la inaugurarea conceptului Meat Concept Store, Răzvan Harabagiu, tânărul care se află în spatele businessului, a deschis...