Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași
Family Market Miroslava este primul proiect de retail de proximitate pe care grupul Iulius îl inaugurează luna aceasta, în județul Iași, în urma unei investiții de aproximativ 12 milioane de euro.
“Family Market este un concept de retail de proximitate, lansat de grupul Iulius în 2021, o premieră pentru portofoliul companiei, care integrează investiții de anvergură în ansambluri mixed-use, cu funcțiuni de retail, office, parc și entertainment. Proiectele Family Market s-au dezvoltat ca răspuns la expansiunea unor zone cu densități mari de populație, oferind economie de timp, acces la servicii inexistente în arealul proxim, dar și un spațiu social. Fiind concept axat pe nevoile comunității, mixul de chiriași a fost realizat personalizat, prin consultarea online a locuitorilor”, a spus pentru Progresiv Radu Pârlea, Manager Family Market.
Proiectul are o suprafață închiriabilă de retail de aproximativ 7.000 mp și are ca ancoră supermarketul retailerului francez Auchan, de peste 2.200 mp. Printre brandurile prezente se numără şi retailerul polonez de tip discounter Pepco și Sinsay, alături de producători și antreprenori autohtoni precum Meat Concept Store, Kosarom, Vascar, băcăniile La Sibieni și La Bottega, pizzeria şi patiseria La Ciambella, cofetăria Blanca, Teo`s Cafe, florăria Saria, Mado, Agroland (petshop și produse pentru grădină), cabinetul de analize medicale Praxis, magazinul cu piese auto Autopit, papetăria Papiro, Lisnic Hair Studio, curăţătoria ecologică Omniclean, plafarul Cătina, Inmedio, CEC Bank, magazinul Cobyul, dar și spaţiul cu jocuri pentru copii Let`s Play.
Alături de proiectul de la Miroslava, grupul Iulius va finaliza, în ultimul trimestru al anului, și proiectul de la Bucium, tot în județul Iași. Valoarea cumulată a celor două proiecte este de peste 23 de milioane de euro, fiind finanțate prin CEC Bank.
Înființat în anul 1991, Iulius are un portofoliu operațional care cuprinde peste 300.000 mp de spații de retail și peste 150.000 mp de spații office. Din anul 2000, compania a creat rețeaua națională Iulius Mall, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava), precum și ansamblurile mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara.