Billa reia expansiunea cu un supermarket în Gara de Nord

Billa România, deţinută de grupul german de retail Rewe, reia expansiunea şi va inaugura pe 25 iunie un supermarket în Gara de Nord, aceasta fiind prima deschiderea retailerului de anul acesta. Prin aceasta deschidere reţeaua Billa România va ajunge la 86 de unităţi comerciale. În condiţiile în care retailerul a bifat anul trecut doar 5 noi locaţii, un ritm inferior anilor anteriori.Billa reia expansiunea cu un supermarket în Gara de Nord

Noul magazin, situat în interiorul Gării de Nord, va avea o suprafaţă de peste 350 de metri pătraţi şi va pune la dispoziţia clienţilor peste 3.600 de articole. Sortimentaţia va include fructe și legume proaspete, produse de panificație și patiserie sau produse preparate și semipreparate de la vitrina de Delicatese, alături de un bogat sortiment de carne proaspătă, precum și multe alte produse, de la alimente de bază sau băuturi și până la articole cosmetice şi de menaj

„Deschiderea unui nou magazin Billa în Gara de Nord este un reper important în strategia noastră de dezvoltare. Ne bucură faptul că le putem oferi călătorilor, dar și locuitorilor din zonă o gamă variată de produse și vom identifica în continuare noi oportunități pentru a fi aproape de cât mai mulți clienţi,” a declarat Sorana Georgia, Director General Billa România.

Billa pregăteşte şi o campanie promoţională cu ocazi inaugurării noului supermarket: pentru cumpărături de minim 30 de lei, clienții pot câștiga la roata norocoasă premii precum: bonuri valorice BILLA de 10 lei, căni, gentuțe, perne de voiaj sau rucsaci. Promoția este valabilă în perioada 25.06.-08.07.2015, în limita stocului disponibil.

Grupul Rewe intenţionează să vândă supermarketurile Billa din România şi Bulgaria. Pentru vânzarea reţelei din România, retailerul german a purtat discuţii cu grupurile Delhaize, care deţine reţeaua Mega Image, şi cu Carrefour. Potrivit unor surse din piaţă, negocierile dintre retailerul francez Carrefour şi Rewe Group privind preluarea reţelei locale de magazine Billa au avansat, după mai multe luni de discuţii  şi după ce ceilalţi jucători s-au retras din cursă. 
Billa este prezentă în România din februarie 1999 şi este parte componentă a grupului german REWE, care numără peste 14.000 magazine şi 300.000 angajaţi în întreaga Europa, cu o cifra de afaceri de aproape 50 miliarde euro. În România, grupul german Rewe deţine şi magazinele de discount Penny Market şi XXL Mega Discount. Billa România a înregistrat anul trecut o uşoară creştere a cifrei de afaceri (4%), la 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro), iar profitul net a fost de 2,34 milioane de lei (528.000 de euro). 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa face un pas spre retailul...