Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități deschise pe plan local. Noul magazin Lidl din Târgoviște este situat pe Strada Arsenalului, nr. 14.
Noua unitate Lidl din Târgoviște are o suprafață de vânzare de 1.331 m² și dispune de 113 locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 20:00. Odată cu inaugurarea magazinului Lidl, se vor crea 18 noi locuri de muncă.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Târgoviște dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
Inaugurarea magazinului Lidl din Târgoviște continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.
Citește și: Ionela Sulugiuc, noul director național de resurse umane al Lidl
La începutul anului, liderul pieței de retail alimentar din România a inaugurat un nou depozit logisitic. Aflat pe un teren de peste 173.000 metri pătrați, în apropierea autostrăzii A2, în comuna Fundeni, județul Călărași, și cu o suprafață totală construită de peste 56.000 metri pătrați, cel de-al șaselea depozit din portofoliul Lidl România va deservi 55 de magazine din zona de Sud și Sud Est a țării, distanța medie între acestea fiind de 119 kilometri. Lucrările de construcție au durat doi ani și trei luni.
Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.