Billa extinde portofoliul produselor proprii Bun, din România!

Billa extinde sortimentaţia produselor alimentare româneşti comercializate sub brandul propriu ”Bun, din România!”. Până la finalul acestui an, compania intenţionează să dezvolte gama cu noi produse din categoriile alimente de bază, conserve (gem și dulceață, siropuri) şi dulciuri.  Billa extinde portofoliul produselor proprii Bun, din România!

Furnizorii Bun, din România! sunt selecționați în funcție de criterii precum: sortimentația oferită, respectarea normelor în vigoare, dar și apartenența la asociații locale sau naționale care îi califică drept producători românești/locali. Ingredientele folosite joacă un rol esențial, iar produsele au fost alese pentru gustul autentic.

Spre exemplu, pentru categoria de mezeluri și carne Billa colaborează cu Agro Ardeal (jud. Bistrița-Năsăud), Valmar -  care produse Cârnați de pleșcoi și cu Marcel, unul dintre furnizorii de mezeluri din Moldova care produce salamul și cârnații tocați din satâr, muschiulețul de porc copt la jar, șunculița afumată cu fum natural, salamul Victoria, salamul casei precum și preparatele specifice Crăciunului, ca toba, leberul și caltaboșul.

Lactatele și brânzeturile provin de la furnizori din zone ale țării cu tradiție in acest domeniu. Producatorul Cris Sib Lacto din Arad face parte din Asociația Mărginimea Sibiului și furnizează telemea de oaie de Sibiu, telemea proaspătă sau maturată de bivoliță, capră și vacă.

Billa a lansat pe piața locală marca proprie Bun, din România a fost lansată în anul 2014 în magazinele din toată țara. Inițial gama conținea (roşii, ardei iute, ceapă, mixuri de legume) şi fructe care provin din zone cu tradiţie în agricultură, de la producători autohtoni, iar anul acesta sortimentația a fost extinsă prin introducerea sortimentelor din carne proaspătă, mezeluri și lactate.

Billa a intrat pe piaţa românească în anul 1999 şi în prezent operează la nivel naţional o reţea de 86 de magazine. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro).
 

Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Grupul Agricola a început din luna martie exportul Salamului de Sibiu Agricola IGP pe piața americană, acesta devenind astfel primul aliment...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Scădere în volum, orientare către formate și cantități mai mici, downtrading, nivel de loializare scăzut. Acestea sunt doar câteva dintre...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa face un pas spre retailul...
Prețul, detronat de prospețime, gust și calitate în categoria de mezeluri
Prețul, detronat de prospețime, gust și calitate în categoria de mezeluri
Achiziționate cu precădere din marile magazine, mezelurile reprezintă o categorie populară, aproape șase din zece români fiind consumatori...