Unilever intră pe piața produselor de îngrijire a bebelușilor

Unilever a lansat recent pe piața din România brandul Dove Baby, producătorul intrând astfel pe piața produselor dedicate îngrijirii bebelușilor. Gama Baby Dove este disponibilă în două variante create pentru curățarea și hidratarea pielii bebelușului: Baby Dove Rich Moisture – gama dedicată pielii normale și uscate – și Baby Dove Sensitive Moisture – gama fără parfum dedicată îngrijirii pielii sensibile. Unilever intră pe piața produselor de îngrijire a bebelușilor

”Gama Dove Baby a fost lansată la nivel național în canalele tradiționale de vânzare, dar avem în vedere și abordarea altor modalități de a face produsul disponibil pentru consumatori ținând cont de specificul categoriei, dar și de faptul că ne adresăm unui segment țintă de cumpărători”, au declarat reprezentanții Unilever SCE pentru Progresiv. 

Inițial, gama Dove Baby a fost lansată în toamna anului trecut în India. Unilever este cel de-al patrulea jucător la nivel mondial din industria bunurilor de larg consum după vânzări, cu venituri raportate anul trecut de 55 de miliarde de dolari. Compania are în portofoliu sute de branduri, atât alimentare cât și de îngrijire personală, precum Knorr, Dove sau Rexona.

În România, compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 864,69 milioane de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent, în timp ce profitul a fost de 22,77 milioane de lei, marcând o majorare semnificativă de la cele 0,9 milioane de lei raportate în 2014.

Portret Michael Kaiser Director Comercial Sezamo
Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii
Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Formulele câștigătoare pentru categoria gelurilor de duș și a săpunurilor
Formulele câștigătoare pentru categoria gelurilor de duș și a săpunurilor
Cu o evoluție modestă în ultimele douăsprezece luni, accentuată mai degrabă la nivel valoric, piața gelurilor de duș își poate maximiza...
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o...