Unilever intră pe piața produselor de îngrijire a bebelușilor
Unilever a lansat recent pe piața din România brandul Dove Baby, producătorul intrând astfel pe piața produselor dedicate îngrijirii bebelușilor. Gama Baby Dove este disponibilă în două variante create pentru curățarea și hidratarea pielii bebelușului: Baby Dove Rich Moisture – gama dedicată pielii normale și uscate – și Baby Dove Sensitive Moisture – gama fără parfum dedicată îngrijirii pielii sensibile.
”Gama Dove Baby a fost lansată la nivel național în canalele tradiționale de vânzare, dar avem în vedere și abordarea altor modalități de a face produsul disponibil pentru consumatori ținând cont de specificul categoriei, dar și de faptul că ne adresăm unui segment țintă de cumpărători”, au declarat reprezentanții Unilever SCE pentru Progresiv.
Inițial, gama Dove Baby a fost lansată în toamna anului trecut în India. Unilever este cel de-al patrulea jucător la nivel mondial din industria bunurilor de larg consum după vânzări, cu venituri raportate anul trecut de 55 de miliarde de dolari. Compania are în portofoliu sute de branduri, atât alimentare cât și de îngrijire personală, precum Knorr, Dove sau Rexona.
În România, compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 864,69 milioane de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent, în timp ce profitul a fost de 22,77 milioane de lei, marcând o majorare semnificativă de la cele 0,9 milioane de lei raportate în 2014.