Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o gamă completă de îngrijire a copiilor și bebelușilor. Sub promisiunea „Cu Gerovital Kids, igiena și îngrijirea sunt o joacă de copii”, gama duce mai departe tradiția și dedicarea brandului Gerovital pentru îngrijire și prezintă acum formule ce protejează, încă de la naștere, pielea delicată a copiilor. Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids

Gama vine ca o completare a cremei Petrini, blândă cu pielea bebelușilor și apreciată pentru efectul calmant asupra iritațiilor care pot apărea în zona scutecului, care a înregistrat o creștere medie anuală de până la 14% în ultimii cinci ani.

Gerovital Kids cuprinde 12 produse, structurate pe trei categorii de vârstă, în funcție de nevoile specifice ale copiilor și de particularitățile fiecărui moment de îngrijire începând din primele zile de viață. Vedetele noului portofoliu sunt produsele de tip spumă, delicate cu pielea copiilor și a bebelușilor, cu o textură fină și pufoasă și cu arome plăcute, pe gustul celor mici. Ușor și distractiv de folosit, ele vin în sprijinul părinților și al copiilor pentru a contribui la adoptarea unor ritualuri de îngrijire sănătoase, prin joacă.

„Am pus tradiția și știința din spatele Gerovital în slujba părinților și a copiilor și am creat prima noastră gamă dedicată exclusiv celor mici. În dezvoltarea gamei am adus împreună exigențele părinților și preferințele copiilor. Astfel, a rezultat o gamă testată dermatologic, din ingrediente alese cu grijă, care întrunește aceleași calități pe care consumatorii noștri le cunosc și le apreciază la nivelul întregului portofoliu, dar care se apropie de copii prin textură și arome pentru a transforma igiena și îngrijirea în momente plăcute și distractive”, a declarat Monica Martin, Manager de Produs Farmec.

Pentru nou-născuți, Gerovital Kids cuprinde cremele pentru zona scutecului Petrini și Petrini Forte, o spumă delicată pentru spălare și un ulei de îngrijire, iar pentru copiii mai mari au fost lansate două geluri de spălare pentru păr și corp, o pastă de dinți, o cremă hidratantă de față și corp și patru produse ingenioase de tip spumă – două săpunuri lichide – Fresh Energy și Berry Party și două spume de duș - Vanilla Puffs și Marshmallow.

Gama este ușor de identificat la raft și este disponibilă în toate supermarketurile, hipermarketurile, în rețeaua de magazine proprii Farmec și Gerovital, dar și online, pe www.farmec.ro.

Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde gama de îngrijire a părului Gerovital Tratament Expert cu subgrupa de densificare,...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante cu un nou concept grafic. Cele opt produse ale...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice
Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit 500 de mii de euro în cercetare, design și comunicare, pentru lansarea Gerovital...