Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent

Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care gigantul FMCG urmărește reducerea costurilor. Decizia va afecta 7.500 de angajați, scrie esmmagazine.com. Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent

Decizia va fi implementată cât mai curând, procesul urmând să fie finalizat până în 2025. În urma acestui proces, Unilever estimează o creștere de 5-6% a vânzărilor și o îmbunătățire modestă a profitului.

Compania, care își propune să devină „un jucător mai simplu și mai focusat”, a lansat un program de reducere a costurilor prin care urmărește să obțină economii de aproximativ 800 de milioane de euro în următorii trei ani. Desprinderea diviziei de înghețată va însemnă că Unilever va „face mai puține lucruri, însă mult mai bine, cu un impact mai mare în zona profitabilității”.

La cinci ani de la momentul în care Unilever intra în acționariatul Good People, gigantul anglo-olandez a decis la începutul acestui an, ”în urma unei analize strategice detaliate”, să revândă brandurile FruFru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora.

Pentru Unilever, România ocupă o poziție strategică în regiune, având o istorie locală de peste 30 de ani de când compania îmbunătățește viețile românilor cu ajutorul a peste 20 de branduri. În prezent, Unilever are în România o echipă formată din peste 1.500 de colegi.

Unilever este unul dintre principalii furnizori de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni. În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

Ping-pong cu brandurile FruFru și Urban Monkey. Unilever le revinde fondatorului, după 5 ani
Ping-pong cu brandurile FruFru și Urban Monkey. Unilever le revinde fondatorului, după 5 ani
La cinci ani de la momentul în care Unilever intra în acționariatul Good People, gigantul anglo-olandez a decis, ”în urma unei analize...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Unilever anunță schimbări în strategia organizațională prin numirea Ramonei Pârvescu ca Head of Unilever România începând cu luna octombrie...
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
Alan Jope, executivul care a condus operațiunile Unilever începând cu 2019, se va pensiona anul viitor, pe fondul unei achiziții care nu a fost...
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul...
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Grupul anglo-olandez Unilever a raportat în primul trimestru al acestui an un avans de 7,3% al afacerilor, creșterea fiind atribuită exclusiv...