Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani

Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la 6.000 mp la 17.000 mp, transformând-o în una dintre cele mai moderne fabrici europene ale grupului. Ca urmare a acestei decizii strategice, planul este ca de la finalul anului 2024, producția de detergenți pudră să fie relocată, fabrica Unilever din Ploiești concentrându-se exclusiv pe producția de produse alimentare. Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani

Fabrica de produse alimentare din Ploiești are o capacitate de producție anuală de peste 40.000 de tone. Dispune de 28 de linii de fabricație și ambalare, accesând noi tehnologii în materie de echipamente și urmând cele mai înalte standarde de sustenabilitate. Prin investiția în producția alimentară, Unilever Ploiești răspunde cererii tot mai diversificate a consumatorilor. Astăzi, portofoliul fabricii a crescut de la 70 la peste 1.000 de produse, inclusiv condimente Knorr, Delikat, supe, sosuri și dressing-uri pentru salate Knorr. Produsele fabricate la Ploiești sunt vândute în majoritatea țărilor europene.

”Liniile de producție din Ploiești realizează unele dintre cele mai apreciate produse alimentare din portofoliul nostru regional. Această direcție este în concordanță și cu nevoia economică de produse alimentare, fabrica producând acum sortimente diverse pentru peste 20 de țări din regiune", declară Ramona Pârvescu, Head of Country Unilever România.


Citește și: Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere


Ca ultimă etapă în această transformare, planul este ca producția de detergenți pudră de pe platforma din Ploiești să fie relocată către alte fabrici Unilever de la finalul anului 2024, Grupul urmând a sprijini angajații pe parcursul întregului proces de tranziție.

”Colegii reprezintă principala noastră prioritate în momentul de față și ne concentrăm eforturile pentru a găsi cele mai bune soluții pentru aceștia”, adaugă Gabriel Oprea, directorul fabricii din Ploiești.

Această schimbare nu va afecta disponibilitatea portofoliului de produse Unilever pentru consumatorii români.

Pentru Unilever, România ocupă o poziție strategică în regiune, având o istorie locală de peste 30 de ani de când compania îmbunătățește viețile românilor cu ajutorul a peste 20 de branduri. În prezent, Unilever are în România o echipă formată din peste 1.500 de colegi.

Unilever este unul dintre principalii furnizori de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni. În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
Alan Jope, executivul care a condus operațiunile Unilever începând cu 2019, se va pensiona anul viitor, pe fondul unei achiziții care nu a fost...
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul...
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Grupul anglo-olandez Unilever a raportat în primul trimestru al acestui an un avans de 7,3% al afacerilor, creșterea fiind atribuită exclusiv...
O nouă schimbare în echipa de conducere a Unilever SCE
O nouă schimbare în echipa de conducere a Unilever SCE
Unilever South Central Europe anunță numirea Alinei Robescu în rolul de HR Lead, începând cu 1 martie. Din acest rol, Alina se alătură echipei...