Parteneriat între Hochland România și GXO Logistics pentru activități de depozitare și transport cu temperatură controlată

GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO), cel mai mare furnizor de logistică contractuală din lume, va gestiona o parte din activitățile specifice de depozitare și transport cu temperatură controlată pentru Hochland România. Parteneriat între Hochland România și GXO Logistics pentru activități de depozitare și transport cu temperatură controlată

„Am început noua colaborare cu GXO cu încredere deplină în expertiza lor în gestionarea lanțului de aprovizionare, care este esențială pentru sectorul produselor lactate. Parteneriatul cu acest operator logistic de încredere ne oferă garanția unui serviciu de calitate superioară prin resursele și expertiza de care dă dovadă”, declară Erik Hageleit, Director General Hochland România.

„Cu mai mult de un deceniu de experiență pe piața din România, în special cu servicii de logistică cu temperatură controlată pentru produse refrigerate și congelate, suntem încântați să sprijinim Hochland România să își dezvolte în continuare rețeaua logistică și serviciile de nivel premium pentru clienții și consumatorii săi”, adaugă Patrice Maurice, Director General GXO în România.

GXO oferă o gamă completă de servicii logistice pentru Hochland în România, inclusiv managementul stocurilor și pregătirea comenzilor. Operațiunile sunt gestionate în depozitul GXO cu temperatură controlată din București. În plus, GXO asigură servicii de logistică pentru o parte din conturile cheie de retail modern și pentru o parte dintre locațiile de comerț tradițional.

Pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate în cadrul unei rețele cu temperatură controlată, locația de depozitare din București utilizează scanarea prin radiofrecvență (RF) pentru activitățile de depozitare și un software-ul pentru managementul transporturilor (TMS) pentru planificarea rutelor și consolidarea livrărilor. Rețeaua de transport cu temperatură controlată a GXO are acoperire națională, cu timpi de execuție de 24 până la 48 de ore de la integrarea comenzii până la livrările finale. Sistemul de gestionare al depozitelor (WMS) și instrumentele TMS sunt complet integrate, oferind vizibilitate și trasabilitate pentru fiecare comandă de livrare. Sistemul de management al siguranței alimentare ISO 22000 este implementat pentru a asigura încrederea clienților în serviciile furnizate.

GXO are zeci de ani de experiență în respectarea reglementărilor esențiale pentru gestionarea produselor alimentare, a băuturilor și a materiilor prime în mai mult de o sută de depozite cu temperatură controlată din întreaga Europa, valorificând parteneriate de lungă durată cu producătorii mondiali de alimente și comercianții de retail.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...

Hochland, în prezent unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, are 11 unități de producție la nivel mondial, peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 400.000 tone anual. Pe piața din România, cu o istorie de 29 de ani, Hochland și-a extins activitatea în două fabrici din România. Una dintre ele se află la Sighișoara și este specializată în producția de brânză topită: triunghiuri, felii și sul, iar cea de-a doua se află în Sovata, unde se produce cașcaval în variantele clasic și afumat, mozzarella, cât și brânză Atelier maturată în salina Praid. Pe lângă acestea, Hochland România are în portofoliu brânză albă, cremă de brânză sub marca Almette și Hochland Crème. De asemenea, Hochland este un jucător important și în categoria de brânză proaspătă.

 

Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Catalogată drept o categorie puternic influențată de posturile religioase, perioadă în care vânzările cresc double-digit, produsele vegetale...
„Creșterea profitabilă”, pe to do listul Hochland în 2024
„Creșterea profitabilă”, pe to do listul Hochland în 2024
După un 2023 în care Hochland România a trecut de borna de vânzări de 150 de milioane de euro și a alocat cel mai mare buget de investiții din...
Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour lansează Poftim Brânza Românească, un nou program care sprijină producătorii locali. Inițiativa, lansată încă din luna aprilie...
Erik Hageleit, Hochland România: „Pandemia schimbă radical mindsetul consumatorului”
Erik Hageleit, Hochland România: „Pandemia schimbă radical mindsetul consumatorului”
După un 2019 foarte bun, în care Hochland România și-a depășit țintele propuse, înregistrând o cifră de afaceri de 442 milioane lei și un...