Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour lansează Poftim Brânza Românească, un nou program care sprijină producătorii locali. Inițiativa, lansată încă din luna aprilie în format pilot în câteva magazine, format hipermaket și market, vine în sprijinul fermierilor români din numeroase regiuni ale țării pentru a aduce în atenția consumatorilor o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate, fermentate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.
Fiecare sortiment de brânză din cadrul programului Poftim Brânza Românească oferă clienților Carrefour o experiență senzorială unică prin diversitatea gusturilor și tradițiilor locale specifice, tradiții care poartă cu ele o parte din istoria și cultura României. Expunerea produselor la raft beneficiază de un spațiu dedicat și semnalizat, amplificat prin materiale de comunicare care au ca scop valorificarea fiecărui produs din cadrul programului. Brânzeturile sunt disponibile în toate cele 43 de hipermarketuri Carrefour și în trei marketuri - Market Promenada și Dorobanți din București și Market Manastur din Cluj - oferind clienților ocazia de a susține antreprenoriatul românesc și comunitățile locale.
Programul Poftim Brânza Românească reunește brânzeturi create de artizani români, precum:
- Arkase: trappist, raclette, arkenzeller, brânzeturi fabricate din lapte 100% românesc, din satul Arcuș (jud. Covasna, la 3 km de Sfântu Gheorghe), maturate minim opt săptămâni;
- Torockoi – brânzeturi cu condimente din lapte de vacă 100% românesc, din Munții Trascăului, maturate minim trei luni;
- Five Continents - brânzeturi din lapte de capră și de oaie, maturate minim trei luni;
- LaColline - brânză de capră cu mai multe tipuri de mucegai – alb, albastru, precum și un amestec unic de mucegai și fenugreek;
- Artesana - brânză maturată din lapte de capră;
„Producătorii locali și ultra locali din rețeaua noastră ocupă un loc extrem de important în universul Carrefour. În căutarea echilibrului optim din circuitul producător-retailer-client, ne concentrăm eforturile pentru a identifica nevoile specifice consumatorilor, dar și ale producătorilor români, pentru a găsi acele soluții benefice mutual. Așa a luat naștere cel mai nou program din portofoliul Carrefour, Poftim Brânza Românească, lansat oficial cu ocazia târgului de producători de la Iași, prin care promovăm specialitățile din brânză realizate pe plan local de maeștri în gastronomia artizanală. Și nu ne oprim aici. Vom continua extinderea rețelei de parteneri locali și dezvoltarea de proiecte dedicate misiunii noastre de conservare a gusturilor și a tradițiilor românești”, a declarat Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour România.
Inițiativa reprezintă un sprijin real pentru producătorii locali de brânză de specialitate, indiferent de dimensiunea și forma lor de organizare, Carrefour oferindu-le sprijin sub formă de expertiză tehnică pentru îmbunătățirea constantă a produselor, a procesului de fabricație, dar și a procesului de etichetare și promovare. Pentru producătorii medii sau mari, Carrefour oferă accesul la inovație, la o piață de desfacere extinsă și ocazia de a-și diversifica portofoliul de produse. Totodată, producătorii mici au rolul de catalizator al programului: produsele din brânză cu o moștenire culturală și istorică, nu vor rămâne nedescoperite, datorită parteneriatului cu Carrefour.
Această acțiune se alătură programelor Deschidem Vinul Românesc, Creștem România Bio și Grădina Noastră derulate local de către Carrefour sub umbrela Act for Food în direcția tranziției către o alimentație mai sănătoasă pentru toți clienții săi și se bazează pe produse curate, calitative și prietenoase cu mediul înconjurător.
Lansarea proiectului a avut loc în cadrul târgului de produse tradiționale „Bunătăți de soi din România“ desfășurat la Iași, care a găzduit peste 60 de producători români din mai multe județe ală țării.
Carrefour România operează în România peste 400 de magazine prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL. Retailerul susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”.