Ce planuri de investiţii au bulgarii de la Ficosota

Ficosota, producător internaţional ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijire personală, consumabile igienice din hârtie si snacks-uri, şi-a bugetat investiţii de 20 milioane de euro în dezvoltarea bazei de producţie şi logistice în următorii doi ani. Investiţiile fac parte dintr-un proiect de dezvoltare a companiei, acţionând ca o componentă de sprijin în procesul penetrării de noi pieţe.Ce planuri de investiţii au bulgarii de la Ficosota

”Plănuim să investim aproximativ 20 de milioane de euro în dezvoltarea bazei de producţie şi logistice a companiei. Am identificat deja proiecte specifice, stabilite pentru anii 2015 şi 2016”, a declarat Krasen Kyurkchiev, directorul general  al Ficosota.

Ca parte a procesului de dezvoltare a bazei de producţie, compania a investit anul trecut 6 milioane de euro într-un nou centru logistic în oraşul Shumen, Bulgaria. Noul centru logistic se întinde pe o suprafaţă de 8.500 m², având o capacitate de stocare de 20.000 de paleţi. Înalţimea centrului este de 15,30 m, fiind cel mai înalt depozit din Balcani.Această calitate generează o eficienţă crescută a prosului logistic, perţimând depozitarea mai multor paleţi pe o suprafaţă mai mică. În plus, datorită standardelor de încălzire şi iluminare impuse, noul centru logistic include un sistem special de control al acesteia, respectând, astfel, normele de economisire a energiei.

”Deschiderea noului centru logistic din Shumen este rezultatul dezvoltării noastre continue. Acest proces de creştere accelerată se desfăşoară pe trei piloni – vânzări, dezvoltarea portofoliului de brand, penetrarea de noi pieţe – şi creează, automat, nevoia de extindere a spaţiului de depozitare. Astfel, pentru a spori eficienta proceselor în cadrul centrului logistic, am decis ca, după inaugurarea noului depozit, să eliberăm depozitele externe şi să le restructurăm pe cele interne existente. În acest fel, vom simplifica întreg ciclul logistic, crescând valoarea activitatii în acest sector” a precizat Krasimir Petrov, manager de logistică, Ficosota.

Ficosota Ltd. a fost înfiinţată în anul 1994 în Bulgaria, însă multe dintre brandurile companiei au devenit jucători importanţi şi pe pieţele externe. Produsele Ficosota sunt disponibile în 50 de ţări de pe mai multe continente.
 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl a anunțat că are în plan investiții de peste 200 de milioane euro pe piața din Spania. Bugetul vizează atât extinderea rețelei cu 20 de...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...