Un nou magazin Gerovital în București

Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare a celui din zona Centrului Vechi al Capitalei (str. Smârdan), în contextul în care noua locație beneficiază de un spațiu mai generos. Reprezentanții Farmec susțin că actuala poziționare este mai avantajoasă și mai accesibilă consumatorilor interesați de shopping. Magazinul se află la parter, iar suprafața sa este de 58 mp. Gamele comercializate aici sunt Gerovital, Aslavital, dar și dezinfectanți și cosmetice din gama Farmec. De asemenea, se oferă clienților servicii de împachetare cadou, consiliere, carduri de fidelitate. Un nou magazin Gerovital în București

Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În 2019, potrivit ultimelor date disponibile la Ministerul Finanțelor, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 262 milioane lei și un profit net de 14,2 milioane de lei, ambele rezultate fiind peste cele realizate în 2018.

Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Lidl fură startul pe piața de discount din Estonia
Lidl fură startul pe piața de discount din Estonia
Discounterul german Lidl a inaugurat primele magazine din Estonia, țara cu numărul 31 pe lista expansiunii la nivel global, scrie...
Farmec continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand
Farmec continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand
Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand și...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...