Farmec continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand

Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand și inaugurează, în sistem de franciză, primul magazin din Baia Mare. Odată cu noua deschidere, compania ajunge la o rețea de 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital proprii și câte unul în sistem de franciză.

Cu o suprafață de 120 de metri pătrați, magazinul respectă conceptul și designul întregului lanț și are asociat centrul de cosmetică și well-being „Cobo Spa”, unde sunt folosite produsele din gama profesională Gerovital H3 Equilibrium, alături de centrul de cosmetică și well-being. În noua unitate, consumatorii vor putea regăsi toate produsele din portofoliul companiei, de la cele de îngrijire personală, la produsele de face care, gamele dermatocosmetice și profesionale, produsele de îngrijire a locuinței și până la dezinfectanți. Farmec continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand

„Ne bucurăm să fim alături de antreprenorii din toată țara și din afara granițelor, interesați de industria cosmetică, care să rezoneze cu viziunea noastră privind frumusețea, inovația, atenția la nevoile consumatorilor și alături de care să putem continua să creștem brandurile din portofoliu. În tot acest proces, le suntem aproape în fiecare etapă și le punem la dispoziție un proiect la cheie, precum și asistență în implementarea lui și promovarea lansării noului magazin”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

„Mă bucur să pot aduce în Baia Mare, într-un magazin dedicat, un brand românesc cu tradiție pe piața locală și să facilitez interacțiunea directă a consumatorilor de aici cu produsele din portofoliu, într-un centru de cosmetică. Inovația, calitatea produselor și recunoașterea de care se bucură compania și brandurile sale au fost factori decisivi, pentru care am ales cu încredere să fiu partenerul de business al Farmec”, a declarat Eugen Stoica, partener de franciză.

Farmec este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România, comercializând produsele din portofoliu în aproximativ 30 de țări. Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane de euro, în creștere cu 9,7% față de anul precedent, iar pentru 2021 estimează un plus de până la 3,9%. 

Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Farmec vrea să mute producția într-o fabrică nouă, o investiție de peste 40 mil. euro
Farmec vrea să mute producția într-o fabrică nouă, o investiție de peste 40 mil. euro
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, intenționează să construiască o nouă unitate de producție în comuna Apahida, o...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...