Edițiile revistei Progresiv

Progresiv Nr. 308
Editia din noiembrie a revistei Progresiv s-a concentrat pe o dezbatere majoră în climatul economic actual: loialitatea. Cum poți atrage shopperi noi și care sunt ofertele care îi țin aproape pe cei deja existenți sunt răspunsuri pe care le aflați din paginile revistei Progresiv.

Progresiv Nr. 307
Editia din octombrie a revistei Progresiv include o serie de interviuri relevante pentru industria de retail si FMCG, care adreseaza provocarile contextului actual. Florina Dobre, CEO Bringo Romania și Georgian Bâlă, Managing Director Julius Meinl, au raspuns intrebarilor Progresiv. Totodata, in editia din...

Progresiv Nr. 306
Editia de septembrie a revistei Progresiv contine un cover story despre procesul de modernizare al pieței locale de retail, analize despre evolutia pietei FMCG in primul semestru, focusuri pe categoriile de mezeluri si produse pentru igienă intima si interviuri cu reprezentantii Danone, Coca-Cola HBC Romania, Alpin,...

Progresiv Nr. 305
Ediția Iulie-August a revistei Progresiv aduce în fața cititorilor o analiză detaliată privind evoluția celor mai importanți 25 de retaileri din România pe parcursul anului trecut, perspectivele de dezvoltare pentru acest an, cât și provocările care vin la pachet cu noile modificări de ordin fiscal....
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Progresiv Nr. 304
Editia de iunie a revistei Progresiv contine un cover story despre trendurile care influenteaza comportamentul de cumparare, analize despre categoriile de bere si bauturi racoritoare si interviuri cu reprezentantii Carmistin The Food Company, Gebruder Weiss, Magazine DIANA, Deltaica, Grup Șerban Holding, Bacanalia si...

Progresiv Nr. 303
Editia de mai a revistei Progresiv contine un cover story despre coperativele agricole, analize despre categoriile de înghețată și produse din pește si interviuri cu reprezentantii Carrefour, Valvis Holding, Andrei Market, Pâinea lui Dumnezeu, Freshful by eMAG, Moldovan Carmangerie și Ideograf.

Progresiv Nr. 302
Editia de aprilie a revistei Progresiv contine cover story despre francizele din retail, analize despre produsele de panificatie, dar si cele din hartie, si interviuri cu reprezentantii Auchan, Kandia Dulce, Razvan Idicel, Cramele Recas si JTI.

Progresiv Nr. 301
Editia de martie a revistei Progresiv contine cover story despre private label, analize despre categoria de iaurt, dar si despre paste si sosuri pentru paste si interviuri cu reprezentantii Kaufland, Paco Supermarket, Danone, Farmec.
Produse noi:

Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Progresiv Nr. 300
In numarul comun de ianuarie-februarie al revistei Progresiv regasiti proiectul Viziuni de Business – interviuri cu reprezentantii Carrefour, Auchan, Bringo, Penny, Danone, Coca-Cola HBC, Macromex, etc – precum si analize despre retailul modern, macroeconomie sau comertul traditional.

Progresiv Nr. 299
Editia de decembrie a revistei Progresiv contine stiri, interviuri si analize cu reprezentantii Intersnack, Fraher, Mastercard, Froopt, MKOR, Mondelez si analize despre piata de ciocolata si consumul etic.
