Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Cu ocazia aniversării a cinci ani de Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului, Lidl lansează campania „Plusul care contează”, aducând clienților oferte, reduceri și premii. Lidl Plus

Între 29 septembrie și 19 octombrie, clienții și utilizatorii aplicației se vor bucura de experiențe care pun în prim plan oamenii, realitățile și visurile lor de zi cu zi, surprinzând momentele care fac ca viața să merite să fie trăită din plin - cu un plus care contează.

„Lidl Plus este cea mai utilizată aplicație de loializare a unui retailer alimentar de la noi din țară, conform ultimelor noastre analize interne și a dovedit deja că a îmbunătățit experiența de cumpărare pentru milioane de români. Conform studiului NielsenIQ – „Retail Pulse 2025”, dintre cei 1528 de respondenți, 31% au menționat cardul de fidelitate Lidl ca oferind cele mai bune beneficii comparativ cu toate celelalte programe de loialitate evaluate. Aceasta este cea mai ridicată asociere în comparație cu alți retaileri incluși și evaluați în cadrul studiului. Așadar, aniversarea de cinci ani este momentul în care sărbătorim loialitatea clienților noștri care ne aleg cu încredere zi de zi. Vom continua să simplificăm și mai mult procesul de achiziție, să dezvoltăm ecosistemul Lidl Plus și să oferim experiențe personalizate și relevante pentru nevoile fiecărui client”, a declarat Sabin Fane, Chief Customer and Marketing Officer Lidl România.

Pe durata campaniei aniversare, clienții Lidl Plus au parte de reduceri speciale la zeci de produse din catalogul săptămânal: oferte pentru achiziții multiple (adică oferte de 5 la preț de 4 sau 5 la preț de 3), discount de 5 lei la produse selectate și 50% reducere la a doua bucată. În plus, Lidl oferă beneficii și de la parteneri: reduceri la curse Uber și la produse de îngrijire personală Philips, dar și discount la General Access + camping pentru Electric Castle.

În plus, clienții au șansa să câștige premii prin promoția aniversară 5 ani de Lidl Plus: 5 x BMW Seria 5, 10 x cupoane aniversare de 1.000 euro, 100 x Smart TV-uri, 1.000 x vouchere de 100 lei

Mecanismul concursului este simplu: pentru fiecare cumpărătură de minimum 70 lei, clienții care scanează cardul Lidl Plus primesc 1 punct în aplicație. La 5 puncte acumulate, primesc o participare în concurs. Campania este valabilă în perioada 29.09 – 19.10.2025.

Cu peste 100 de milioane de utilizatori la nivel global și un număr în continuă creștere în România, Lidl Plus este programul de loializare cu cea mai mare rată de utilizare din România.

PCL Muller Kaffee
Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé
Müller aduce pe piață o experiență premium a cafelei reci: noua gamă Kaffee Frappé. Combinația rafinată dintre lapte cremos, cafea de...
Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024
Ursus Breweries a lansat cel de-al optulea Raport de Sustenabilitate și primul elaborat cu referință la noile Standarde Europene de Raportare...
Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio
Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio, o gamă de produse ecologice, atent selecționate, care îmbină calitatea cu prețul accesibil. Toate...
Kubeti, într-o nouă aromă. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Kubeti, într-o nouă aromă
Brandul de snackuri Kubeti lansează o nouă aromă inspirată de gusturile cool apreciate de toată lumea: cheeseburger. Această noutate vine ca...