Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România 

Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România, din carton reciclat, cu un design revoluționar orientat către utilizare fără efort. Sub mesajul „Moment devine Pattex. Aceeași calitate. Zero compromisuri”, tranziția marchează integrarea completă a României în universul Pattex, brand cu tradiție din 1956 și recunoscut la nivel internațional pentru durabilitate și inovație constantă. Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex

Totodată, Henkel aduce pe piața locală una dintre cele mai importante inovații din industrie din ultimii 80 de ani: cartușele sustenabile create pentru o experiență de aplicare mai simplă și mai sigură. Sistemul automat de deschidere face aplicarea mai rapidă și mai sigură, fără a fi nevoie de unelte suplimentare. Noul design este rezultatul a peste doi ani de cercetare și testare cu mii de utilizatori profesioniști și DIY din Europa.

În plus, noile ambalaje reduc cu cel puțin 51% cantitatea de plastic utilizată, contribuind la diminuarea cu până la 73% a deșeurilor nereciclabile. Cartușele tradiționale sunt fabricate aproape integral din plastic, iar după utilizare trebuie eliminate în fluxuri de deșeuri necirculare, din cauza reziduurilor de adeziv sau etanșant. Noua soluție Henkel schimbă complet această paradigmă, fiind alcătuită din cinci componente principale: capacul și duza, inelul și pistonul - toate realizate din cel puțin 49% plastic reciclat - și un tub exterior din carton 100% reciclat, care învelește o rezervă interioară din folie.

Designul inovator permite separarea completă a componentelor contaminate (capacul, duza, pistonul și folia interioară), care pot fi aruncate în deșeul menajer, în timp ce restul cartușului - cartonul și inelul - pot fi reciclate împreună cu deșeurile obișnuite din gospodărie.

„Tranziția de la Moment la Pattex marchează începutul unei noi ere pentru noi. Brandul Moment a intrat pe piața din România în 1996 și, în cele aproape trei decenii, a fost important pe segmentul adezivilor și etanșanților, câștigând încrederea profesioniștilor și a consumatorilor prin calitate și performanță constante. Acum, păstrăm aceleași standarde, dar aducem produsele sub un brand global, puternic și recunoscut la nivel internațional. Procesul de transformare se va desfășura treptat, pentru ca utilizatorii să se familiarizeze firesc cu schimbarea. În același timp, lansăm o nouă generație de cartușe sustenabile, care stabilesc un nou standard în industrie și confirmă direcția în care mergem: un viitor construit pe performanță, simplitate și responsabilitate față de mediu - fără compromisuri”, spune Ion Lăzărescu, Head of Sales&Marketing ACC România la Henkel.

Noile cartușe Pattex vor fi disponibile pe piața din România începând cu luna noiembrie, în categoriile de etanșanți sanitari urmând ca lansarea să fie extinsă treptat și către alte segmente din portofoliu.

Cu brandurile, inovațiile și tehnologiile sale, Henkel deține poziții de lider la nivel global atât în segmentele industriale, cât și în cele destinate consumatorilor. Divizia Adhesive Technologies este lider mondial pe piața adezivilor, etanșanților și acoperirilor funcționale. Prin divizia Consumer Brands, compania ocupă poziții de top în numeroase piețe și categorii, în special în domeniile îngrijirii rufelor și locuinței, precum și al îngrijirii părului. Cele mai puternice trei branduri ale companiei sunt Loctite, Persil și Schwarzkopf.

În anul fiscal 2024, Henkel a raportat vânzări de peste 21,6 miliarde de euro și un profit operațional ajustat de aproximativ 3,1 miliarde de euro. Acțiunile preferențiale Henkel sunt listate în indicele bursier german DAX. Sustenabilitatea are o tradiție îndelungată în cadrul Henkel, iar compania urmează o strategie clară în acest sens, cu obiective specifice și măsurabile. Fondată în 1876, Henkel are astăzi o echipă diversă de aproximativ 47.000 de angajați la nivel global – uniți de o cultură organizațională puternică, valori comune și un scop comun: „Pioneers at heart for the good of generations.”

Turbo Boost lansare Waterdrop
Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr
Waterdrop, brandul european lasnat în 2016, își extinde portofoliul cu Microenergy Turbo Boost, o băutură naturală, fără zahăr, cu 160 mg de...
sanovita
SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”
SanoVita, unul dintre principalii producători locali de produse pe bază de plante, anunță lansarea proiectului „Bucătăria de suflet”, o...
Lidl Plus
Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară
Cu ocazia aniversării a cinci ani de Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului, Lidl lansează campania „Plusul care...
Pakmaya
Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan
Pakmaya, liderul pieței de drojdie din România, își întărește prezența pe piață printr-un parteneriat strategic extins cu Auchan,...