Proprietarul Meat Concept Store investește 200.000 euro într-o nouă locație
Conceptul Meat Concept Store, lansat în urmă cu circa nouă ani de către antreprenorul Răzvan Harabagiu, se extinde cu o nouă locație, în cadrul proiectului comercial Family Market Miroslava, în urma unei investiții de aproximativ 200.000 de euro.
“Lucrările de amenajare au durat o lună și jumătate. Era o presiune mare pe noi să deschidem odată cu toată lumea, pe de o parte, iar noi pe de altă parte încercam să facem ceva frumos. Corpurile de iluminat sunt realizate manual de niște meșteri din Harghita. A luat timp. Faianța am adus-o din Italia și o comandă a fost greșită. Apar lucruri neprevăzute pe care nu le poți gestiona. Am avut cinci echipe de muncitori, care trebuiau sincronizate”, a spus pentru Progresiv Răzvan Harabagiu.
Aceasta este a doua carmangerie deschisă într-un centru comercial, după cea inaugurată în urmă cu aproximativ patru ani în Palas Mall din Iași. Spre deosebire de locația din Palas Mall, unde clienții beneficiază de un spațiu limitat, cu o capacitate la interior de doar opt locuri, carmangeria din Miroslava ocupă o suprafață de 35 de locuri în interior, respectiv 40 de locuri pe terasă, cumpărătorii având acces și la live cooking. Suprafața totală este de 150 mp, iar oferta de produse este susținută de aceeași furnizori cu care antreprenorul colaborează și în celelalte locații. “Facem acest lucru pentru a menține aceeași calitate a produselor, fiind producători locali pe care noi i-am validat în decursul celor nouă ani de colaborare. Avem peste 1.000 de SKU-uri”, a punctat Răzvan.
Citiți și: Cum abordează retailul noua generație de antreprenori?
Astfel, pe lângă specialitățile de vită precum antricotul de Argentina, Noua Zeelandă sau Uruguai, New York steak-ul de Texas, Japonia și Canada sau ceafa de Black Angus, clienții pot găsi la Meat Concept Store și o gamă variată de produse preparate chiar în carmangerie: hamburgeri, coaste de porc marinate, frigărui de vită, mici, cârnăciori, dar și brânzeturi, dulcețuri și siropuri. Pe categoria de băuturi alcoolice, antreprenorul a mizat pe bere artizanală și vinuri, în cazul acestora din urmă sortimentația fiind extinsă.
În ceea ce privește performanța magazinului, antreprenorul se arată optimist și spune că, probabil, va fi cea mai bună locație din cele cinci sub umbrela Meat Concept Store, mizând în principal pe potențialul pe care îl aduce zona de bucătărie și a faptului că poți maximiza astfel și “timpii morți de la momentul prânzului” când fluxul de clienți este mai redus.
Deschiderea locației din Miroslava a beneficiat de fonduri obținute prin IMM Invest, program guvernamental de investiții, Răzvan Harabagiu estimând că va amortiza această investiție în următorii cinci ani.
Cât despre planurile de viitor, antreprenorul intenționează să francizeze conceptul Meat Concept Store, având deja cereri din orașe precum București, Cluj, Constanța, Suceava sau Rădăuți. O locație de acest gen poate intra pe profit în aproximativ un an și jumătate.