Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry

Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea oficială a berii japoneze numărul 1 în lume Asahi Super Dry pe piața locală. Aceasta este prezentă deja de puțin timp și în câteva mari rețele de magazine din țara noastră și este fabricată de grupul japonez Asahi.
Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piața românească sub licența care completează portofoliul Ursus Breweries de mărci super premium și este prezentă deja în câteva mari rețele de magazine. Pe langă ingredientele de bază, apă, malț, hamei și drojdie, produsul conține și un ingredient specific culturii japoneze și anume orezul, care completează aroma produsului. Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry

„Cunoscut sub numele de Karakuchi în limba japoneză, gustul fin și răcoritor Super Dry este cu siguranță elementul diferențiator al mărcii Asahi Super Dry pe piața din România. Suntem încântați că lansăm acum Asahi Super Dry în România în segmentul super premium, unde consumatorii caută gusturi inedite și sofisticate. Credem că acest tip complet nou de bere, care conține și un ingredient inedit – orezul, le va satisface din plin curiozitatea și nevoile.”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.

Noul sortiment este disponibil în lanțurile de comerț modern și în variate locații din întreaga țară, într-o variantă exclusivă de ambalaj - sticlă nereturnabilă de 330 ml. De asemenea, produsul este vândut în peste 70 de țări din lume.

Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers
Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers
Celebrul fotbalist Ronaldo este ambasadorul noii campanii Snickers. Brazilianul a atras atenția asupra campaniei, atunci când, în timp ce viziona...
O nouă lansare sub brandul Kreskova
O nouă lansare sub brandul Kreskova
Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%....
"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători
"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și...
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și,...
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food lansează în România o nouă gamă de produse de răsfăț - Alpro alternativa vegetală la iaurt 150g. Simplu sau cu fructe, produsul...
Eti lansează batonul Dare
Eti lansează batonul Dare
Producătorul ETi European Food Industries își extinde portofoliul și introduce pe piață batonul de ciocolată cu napolitană Dare. Noul...