O nouă lansare sub brandul Kreskova

Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%. Îmbuteliată într-o sticlă cu design contemporan, inscripționată cu logo-ul brandului și statementul produsului, Kreskova 40% le oferă consumatorilor o aromă fină și elegantă, rezultat al procesului de distilare în cinci etape. O nouă lansare sub brandul Kreskova

„Noul produs se adresează segmentului standard și vine ca un răspuns la necesitățile și cerințele consumatorilor din acest target. Suntem siguri că aromele complexe și designul modern sunt caracteristici care vor poziționa rapid produsul în topul preferințelor consumatorilor”, declară Răzvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.

Dedicată segmentului de piață standard, Vodka Kreskova 40% se adresează consumatorilor adulți, de toate vârstele, care aderă la un stil de viață activ și acordă o atenție sporită calității produselor pe care le achiziționează. Este un produs unisex, ce promite o experiență inedită și specială pentru serile de socializare, alături de prieteni.

"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători
"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și...
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și,...
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food lansează în România o nouă gamă de produse de răsfăț - Alpro alternativa vegetală la iaurt 150g. Simplu sau cu fructe, produsul...
Eti lansează batonul Dare
Eti lansează batonul Dare
Producătorul ETi European Food Industries își extinde portofoliul și introduce pe piață batonul de ciocolată cu napolitană Dare. Noul...
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Maspex România aduce o noutate în brandul Salatini, coechipierul berii, și lansează produsul Sărățele 100g. Salatini Sărățele în noul...
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, lider mondial pe piaţa băuturilor alcoolice premium, în parteneriat cu distribuitorul de băuturi alcoolice PPD România, şi cu...