"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători

"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și mișcare, adresându-se acestora și în cadrul unor vizite desfășurate în școli. Astfel, până la finalul anului școlar 2017-2018, sute de elevi din Giurgiu, Ploiești, Vatra Dornei și Vălenii de Munte își însușesc informații interesante și utile despre importanța mișcării. Mai mult, proiectul, al cărui ambasador este Cristina Neagu - Nr.1 mondial la handbal feminin si leaderul echipei naționale - a atras recent trei noi susținători din sport și din spațiul public: Cătălina Ponor, campioană olimpică la gimnastică, antrenorul de dans Mihai Petre și realizatoarea TV Carmen Brumă.

Tedi este brandul lider de piață pe segmentul sucurilor de fructe pentru copii, cu o cotă volumică de 57% - potrivit datelor de retail audit Nielsen (perioada MAT martie 2018) citate de companie. Împreună, cele trei branduri dedicate copiilor care aparţin portofoliului Maspex România - Tedi, Tymbark Disney şi Figo - deţin o cotă de piaţă de 80% în volum.

"Pentru 2018, am estimat creşterea vânzărilor pentru brandul Tedi pe toate categoriile pe care le avem în portofoliu, pe fondul creșterilor înregistrate de brandul Tedi în ultimii ani, atât pentru categoria juice și nectar, cât și still drink", a declarat Mihaela Grelus, Directorul de marketing al Maspex România.
 

Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și,...
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food lansează în România o nouă gamă de produse de răsfăț - Alpro alternativa vegetală la iaurt 150g. Simplu sau cu fructe, produsul...
Eti lansează batonul Dare
Eti lansează batonul Dare
Producătorul ETi European Food Industries își extinde portofoliul și introduce pe piață batonul de ciocolată cu napolitană Dare. Noul...
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Maspex România aduce o noutate în brandul Salatini, coechipierul berii, și lansează produsul Sărățele 100g. Salatini Sărățele în noul...
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, lider mondial pe piaţa băuturilor alcoolice premium, în parteneriat cu distribuitorul de băuturi alcoolice PPD România, şi cu...
O nouă colecție Schauma Nature Moments
O nouă colecție Schauma Nature Moments
Schauma, brand prezent în portofoliul producătorului Henkel, lansează colecția Schauma Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower,...