Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro

Nordic Food lansează în România o nouă gamă de produse de răsfăț - Alpro alternativa vegetală la iaurt 150g. Simplu sau cu fructe, produsul este cremos, bogat în proteine din soia şi cu un conţinut redus de grăsimi saturate. Pe lângă toate acestea, nu conține lactoză și gluten, şi este o sursă de calciu şi vitamine B12 şi D. Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro

Monoporțiile se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt vegetal, dar şi să se bucure de plăcerea unui desert delicios, produsele din gamă fiind potrivite pentru gustări, oriunde și oricând.

Noile produse sunt disponibile fie în varianta simplă, fie personalizate cu bucăţi din fructe ori cu nuci sau cereale crocante. Printre acestea se află varianta natural, cu zmeură şi merişoare, cu afine sau cu piersici.

Fiecare pahar de Alpro alternativa vegetală conţine o porţie generoasă ce poate fi savurată fie la micul dejun, în mișcare, la sală, în pauza de cafea sau după-amiază.

Eti lansează batonul Dare
Eti lansează batonul Dare
Producătorul ETi European Food Industries își extinde portofoliul și introduce pe piață batonul de ciocolată cu napolitană Dare. Noul...
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Maspex România aduce o noutate în brandul Salatini, coechipierul berii, și lansează produsul Sărățele 100g. Salatini Sărățele în noul...
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, lider mondial pe piaţa băuturilor alcoolice premium, în parteneriat cu distribuitorul de băuturi alcoolice PPD România, şi cu...
O nouă colecție Schauma Nature Moments
O nouă colecție Schauma Nature Moments
Schauma, brand prezent în portofoliul producătorului Henkel, lansează colecția Schauma Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower,...
Bergenbier plantează 50.000 de brazi
Bergenbier plantează 50.000 de brazi
Bergenbier a început în luna aprilie plantarea a 50.000 de brazi în vestul României, Transilvania, acțiune parte din campania ”Te răcorești...
Farmec lansează campania „Unirea la feminin”
Farmec lansează campania „Unirea la feminin”
Producătorul român de cosmetice Farmec anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”. Proiectul de CSR, prin...