Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool

Diageo, lider mondial pe piaţa băuturilor alcoolice premium, în parteneriat cu distribuitorul de băuturi alcoolice PPD România, şi cu susţinerea Mega Image, anunţă lansarea campaniei “Rămâi tu însuţi!”, obiectivul principal fiind informarea şi educarea românilor cu privire la consumul responsabil de alcool. Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool

Campania a luat startul pe 20 aprilie şi continuă până la data de 29 aprilie în magazinele Mega Image selectate în campanie.

În cele 90 de magazine din țară în care este implementat proiectul, cumpărătorii care vizitează raioanele de băuturi alcoolice vor întâlni echipele de promoteri care îi vor informa despre importanţa unui stil de viaţă echilibrat şi a unui consum de alcool responsabil. În plus, toţi cei care, pe parcursul campaniei, vor cumpăra produse Diageo (whisky Johnnie Walker, J&B, Dimple, VAT 69, Black & White, White Horse, Bell’s Cardhu, Lagavulin, Talisker, Caol Ila, Singleton, Clynelish; votcă Smirnoff, Ciroc; gin Tanqueray, Gordon’s; lichior Baileys Sheridans şi rom Captain Morgan, Pampero, Zacapa) vor primi materiale informative dedicate, cu recomandări referitoare la consumul responsabil de alcool, şi o sticlă gratuită de Acqua Panna (0,5l).

“Rămâi tu însuţi!” este o campanie multi-media de informare şi educare, care se adresează consumatorilor tineri, adulţi şi studenţi din Europa, pentru a promova moderaţia şi a împiedica un consum excesiv de alcool. Intrată acum în al doilea an al său, campania este concepută pentru a fi implementată de Diageo şi partenerii săi în mai multe ţări europene. În 2017, mesajele campaniei au ajuns la un milion de studenţi din toată Europa, generând opinii pozitive din partea celor implicaţi, precum şi din partea asociaţilor studenţeşti şi universităţilor care i s-au alăturat.  Pornind de la acest succes, campania va continua să fie implementată în 10 ţări din Europa, propunându-şi să atingă o audienţă de cinci milioane de persoane în Europa până la finalul anului 2018.  Mai multe informaţii despre campanie: https://www.stay-yourself.eu/

O nouă colecție Schauma Nature Moments
O nouă colecție Schauma Nature Moments
Schauma, brand prezent în portofoliul producătorului Henkel, lansează colecția Schauma Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower,...
Bergenbier plantează 50.000 de brazi
Bergenbier plantează 50.000 de brazi
Bergenbier a început în luna aprilie plantarea a 50.000 de brazi în vestul României, Transilvania, acțiune parte din campania ”Te răcorești...
Farmec lansează campania „Unirea la feminin”
Farmec lansează campania „Unirea la feminin”
Producătorul român de cosmetice Farmec anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”. Proiectul de CSR, prin...
Campania „Cif curăță România”, la a cincea ediție
Campania „Cif curăță România”, la a cincea ediție
Pentru al cincilea an consecutiv, Cif porneşte campania naţională „Cif Curăţă România!”. Iași, Sinaia, Oradea şi Craiova vor fi...
Trei sortimente noi de cafea solubilă de la Jacobs
Trei sortimente noi de cafea solubilă de la Jacobs
Pe o piață locală cu potențial de creștere în categoria de cafea solubilă, Jacobs introduce, în luna aprilie, trei arome noi în categorie:...
Ursus Retro, o nouă bere în portofoliul Ursus
Ursus Retro, o nouă bere în portofoliul Ursus
Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea Ursus Retro, un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, produsă după o rețetă cu...