Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi

Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și, în același timp, aduce noutăți pe piață. Astfel, întreaga gamă de produse tradiționale Danone poate fi acum găsită pe rafturi într-un nou ambalaj dominat de alb, cu un design menit să atragă atenția asupra lucrurilor simple și bune și să sublinieze calitatea ingredientelor și beneficiile iaurturilor. Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi

În acest context, pe piață este disponibilă acum o serie limitată de iaurturi simple, în ambalaj de sticlă, care reproduce în întregime ambalajul original lansat de companie cu 100 de ani în urmă. Totodată, consumatorii sunt invitați să savureze o nouă gamă de produse ale mărcii Danone - iaurturi de băut cu fructe, dar și gama Danone Delicios, care are la bază o nouă rețetă cu o consistență mai cremoasă.

„Observăm o apetență crescută a românilor pentru iaurturi și o diversificare a opțiunilor lor. Chiar dacă la consum suntem sub media europeană, cu aproximativ 6 kg de iaurt per capita, față de 20 kg în Bulgaria sau 14 kg în Polonia, suntem martorii unei preocupări în creștere pentru îmbunătățirea nutriției și calitatea produselor, asistând la cea mai mare rată de creștere din Europa a consumului de iaurt”, spune Natalia Gelstein.

La fabricarea iaurturilor Danone se folosesc peste 55 milioane de litri de lapte colectat în majoritate de la fermieri și gospodari români.

Piața iaurturilor din România a înregistrat o creștere cu 9,8% în 2017 față de 2016, conform Nielsen Retail Audit.

Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food lansează în România o nouă gamă de produse de răsfăț - Alpro alternativa vegetală la iaurt 150g. Simplu sau cu fructe, produsul...
Eti lansează batonul Dare
Eti lansează batonul Dare
Producătorul ETi European Food Industries își extinde portofoliul și introduce pe piață batonul de ciocolată cu napolitană Dare. Noul...
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Maspex România aduce o noutate în brandul Salatini, coechipierul berii, și lansează produsul Sărățele 100g. Salatini Sărățele în noul...
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, PPD România și Mega Image, campanie de infomare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
Diageo, lider mondial pe piaţa băuturilor alcoolice premium, în parteneriat cu distribuitorul de băuturi alcoolice PPD România, şi cu...
O nouă colecție Schauma Nature Moments
O nouă colecție Schauma Nature Moments
Schauma, brand prezent în portofoliul producătorului Henkel, lansează colecția Schauma Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower,...
Bergenbier plantează 50.000 de brazi
Bergenbier plantează 50.000 de brazi
Bergenbier a început în luna aprilie plantarea a 50.000 de brazi în vestul României, Transilvania, acțiune parte din campania ”Te răcorești...