Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers

Celebrul fotbalist Ronaldo este ambasadorul noii campanii Snickers. Brazilianul a atras atenția asupra campaniei, atunci când, în timp ce viziona un amical din tribune, a purtat tricoul celui mai mare rival al său - Argentina. Și-a explicat mai târziu “eroarea”: se pare că este confuz atunci când îi este foame, validând astfel sloganul Snickers "Nu ești tu când ți-e foame". Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers

Campania se desfășoară până la data de 17 iunie și fanii lui Ronaldo și împătimiții fotbalului au ocazia să participe la un test de cunoștințe din domeniul fotbalului și să câștige numeroase premii, inclusiv șansa de a-l întâlni pe legendarul jucător brazilian chiar în Brazilia. La concurs participă toți cei care cumpără un baton de ciocolată Snickers sau un pachet de 4 batoane ediție specială limitată – în care logo-ul Snickers a fost parțial înlocuit de expresii din domeniul fotbalului, ca de exemplu, “offside” sau “autogol”.

Întreaga campanie “Ești confuz atunci când îți este foame” - cu Ronaldo purtând un tricou în culorile României, în completarea concursului - va beneficia de comunicare în magazine, online, PR și parteneriate media. Batoanele Snickers în ediție limitată pot fi achiziționate din rețelele comerciale.

 

O nouă lansare sub brandul Kreskova
O nouă lansare sub brandul Kreskova
Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%....
"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători
"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și...
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și,...
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food, gamă nouă sub brandul Alpro
Nordic Food lansează în România o nouă gamă de produse de răsfăț - Alpro alternativa vegetală la iaurt 150g. Simplu sau cu fructe, produsul...
Eti lansează batonul Dare
Eti lansează batonul Dare
Producătorul ETi European Food Industries își extinde portofoliul și introduce pe piață batonul de ciocolată cu napolitană Dare. Noul...
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Sărăţelele Salatini în ambalaj nou
Maspex România aduce o noutate în brandul Salatini, coechipierul berii, și lansează produsul Sărățele 100g. Salatini Sărățele în noul...