Un nou ambalaj pentru gama Vapeur Bonduelle
Bonduelle relansează gama de legume congelate Vapeur într-un nou ambalaj pentru mai multă inspirație, păstrând același procedeu exclusiv în care legumele sunt deja pregătite la aburi. Noul design păstrează principalele atribute ale brandului: natural, modern și inovator. Vapeur este un proces tehnologic în care legumele sunt pregătite la aburi și imediat congelate. Astfel, își păstrează gustul, textura, proprietățile nutriționale și culoarea, oferind o calitate vizibilă în farfurie și un preț competitiv de vânzare, comparativ cu legumele congelate standard.
Gama de legume congelate Bonduelle Vapeur se bucură de o varietate bogată de monolegume și mixuri: mazăre, fasole albă, fasole verde, broccoli, mexican mix, spring mix, royal mix și duet mix. Publicul țintă vizat de relansarea gamei Bonduelle Vapeur este reprezentat de femeile între 22 și 55 de ani, din mediul urban, cu venituri peste medie, cărora le place să gătească și știu importanța unei diete echilibrate. Relansarea gamei Vapeur va beneficia de o strategie de comunicare ce include toate canalele: online, in-store (activări cu premii din 15 februarie) și campanie TV din 20 februarie.