Profi automatizează procesele de HR cu ajutorul inteligenței artificiale

Druid, compania românească specializată în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți, și PwC România anunță un parteneriat cu retailerul Profi care are ca miză simplificarea proceselor de recrutare și interacțiunea cu salariații cu ajutorul inteligenței artificiale. Profi automatizează procesele de HR cu ajutorul inteligenței artificiale

„Integrarea chatboţilor Druid cu roboţii UiPath duc la creșterea productivității în procesele complexe, dar, totodată, permit o interacțiune mai simplă și mai prietenoasă cu angajații. Profi reprezintă exemplul unei companii care a înțeles avantajele competitive pe care acest tip de tehnologie le oferă”, susține Liviu Drăgan, CEO Druid.

Profi are aproximativ 1.400 de unități comerciale la nivel național, drept urmare avea nevoie de o soluție tehnologică menită să elimine munca repetitivă. Sunt peste 16.000 de salariați în cadrul companiei, ceea ce presupunea multe sarcini administrative făcute manual de către șefii de magazine și de depozite, dar și de către personalul de la resurse umane.

„Soluția propusă de PwC România a vizat crearea unui chatbot cu toate sistemele de resurse umane integrate, dar și utilizarea roboților RPA (Robotic Process Automation) UiPath care permit automatizarea activităților legate de emiterea contractelor de muncă și integrarea personalului în companie”, explică Gabriel Voicilă, Technology Partner PwC Romania.

„Faptul ca reţeaua noastră creşte în fiecare an cu sute de magazine, adăugând mii de noi angajaţi, face imperativă utilizarea unor soluţii de ultimă generație care ne eficientizează în mod constant performanța. Ne așteptăm ca roboții UiPath să ducă întocmai la acest rezultat”, completează Diana Stoica, Director HR în cadrul Profi Rom Food.

Automatizarea proceselor administrative presupune că chatbotul preia automat toate datele din cartea de identitate a candidatului prin intermediul OCR (Optical Character Recognition), îl ajută pe acesta să completeze restul informațiilor necesare în documentele de angajare și ulterior emite contractul de muncă.

Pentru fiecare angajat în parte este generat un dosar electronic cu toate documentele atașare astfel încât toate informațiile să poată fi accesate rapid. De asemenea, chatbotul va ajuta la automatizarea emiterii de adeverințe or a altor tipuri de documente.

Retailerul Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, are cea mai extinsă rețea de magazine la nivel național și a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 7,26 miliarde de lei (peste 1,5 miliarde euro), după un avans de 23% față de anul 2018. Pentru următorii patru ani, planul Profi vizează al doilea loc în topul retailerilor din România și dublarea numărului de magazine.

 


 

RPA, de la tehnologie de nișă la mainstream
RPA, de la tehnologie de nișă la mainstream
Tailent, dezvoltator de soluții RPA (Robot Process Automation), și-a propus să „liberalizeze” automatizarea proceselor repetitive prin...
Profi a dezvoltat primul brand cu ajutorul inteligenței artificiale
Profi a dezvoltat primul brand cu ajutorul inteligenței artificiale
Îmbinând tradiția vinurilor și tehnologia secolului 21, retailerul Profi redefinește experiența de cumpărare prin introducerea brandului...
Automatizarea proceselor, următorul pas în drumul către digitalizare
Automatizarea proceselor, următorul pas în drumul către digitalizare
Orice tehnologie care poate aduce economii de timp sau de bani este la mare căutare de companii, iar automatizarea proceselor prin RPA – robot...
Diana Stoica, Profi Rom Food: Strategia de resurse umane se concentrează pe dezvoltarea oamenilor din echipă
Diana Stoica, Profi Rom Food: Strategia de resurse umane se concentrează pe dezvoltarea oamenilor din echipă
În condițile în care numai în luna mai a deschis 13 unități comerciale noi în 11 județe, Profi se apropie de o rețea națională de 1.600 de...