Profi se listează pe Tazz și extinde serviciul de livrare la domiciliu

După ce în ultimii ani a constatat un apetit tot mai mare pentru cumpărături online de produse alimentare, retailerul Profi a semnat un parteneriat cu Tazz pentru a ajunge la o bază mai extinsă de clienți. În urma acestei colaborări, clienții au acces la produse de bază, precum conserve și cereale, până la produse congelate, băuturi alcoolice și non-alcoolice, produse de patiserie și articole pentru casă și grădină. Listarea Profi pe Tazz nu este o supriză, în condițiile în care Tazz și-a propus ca până la finalul anului să livreze de la toate marile lanțuri internaționale de retail din România, după cum a povestit Alin Șerban într-un interviu acordat Progresiv.  Profi se listează pe Tazz și extinde serviciul de livrare la domiciliu

Mai mult, sunt disponibile spre livrare și produsele din segmentul de coffee corner, implementat de Profi în urmă cu trei ani și care se dovedesc de succes atât în offline, cât și online. Este vorba despre hotdog, hamburger, pizza și cafea, precum și smoothie din gama „Oaie not”.

„Cei ce vin în magazinele noastre găsesc nu doar produse bune la prețuri zilnic mici, dar și numeroase avantaje care le fac viața mai ușoară. Adăugând acum la lista serviciilor de care aceștia se pot bucura inclusiv livrările prin partenerii de la Tazz, suntem bucuroși că avansăm și mai mult în această direcție”, a declarat Cătălin Pavel, IT Digital&Data Director Profi. 

„Ne dorim ca prin toate parteneriatele pe care le derulăm la Tazz să facem viața utilizatorilor mai eficientă. Prin această nouă colaborare, nu doar că ne extindem ofertele astfel încât să acopere și mai multe pofte, ci ne și asigurăm că utilizatorii se pot bucura de confortul de a avea produsele preferate de la Profi livrate direct la ușa lor”, a completat Alin Șerban, CEO Tazz.

Colaborarea dintre Profi și Tazz oferă utilizatorilor acces la 60 de magazine Profi din 14 localități din țară: Arad, Pitești, Bacău, Oradea, Brașov, București, Cluj Napoca, Florești, Constanța, Craiova, Iasi, Ploiești, Sibiu, Timișoara.

„Prin parteneriatele setate, facilităm cumpărătorilor Profi un serviciu care le oferă o gamă largă de produse, inclusiv meniuri potrivite pentru orice moment al zilei. În plus, marele avantaj al livrărilor la domiciliu este reprezentat de posibilitatea de a verifica recenziile partenerilor din aplicații înainte de a plasa comanda”, declară reprezentanții retailerului.

Profi are un parteneriat și cu Glovo, disponibil în aproape 60 de localități, care include peste două sute de magazine.


Citește și Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour


Utilizatorii Glovo pot comanda din peste 5.000 de produse precum fructe și legume, lactate și ouă, mezeluri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, produse de băcănie, produse pentru îngrijire personală, dar și produse de curățenie, dedicate celor mici sau pentru animalele de companie. Livrarea este realizată în mai puțin de 60 de minute.

Cu 28.000 de angajați în 1.672 de magazine proprii și partenere din mai bine de 820 de localități urbane și rurale, Profi operează sub patru formate: Profi Super, Profi City, Profi Go și Profi Loco. Retailerul are o medie de 1,2 milioane de clienți zilnic și pune la dispoziția acestora o gamă de 5.000 de produse, din care 94% provin de la furnizori din România. În ultimul an financiar, compania a generat vânzări de 2,5 miliarde de euro.

Recent, Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a anunțat achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro, este supusă acordului autorităților de reglementare și se estimează că va fi finalizată în cursul anului 2024. 

Achiziția va dubla dimensiunea businessului Ahold Delhaize pe piața din România, unde operează 969 de magazine sub brandurile Mega Image și Shop&Go, cu preponderență în zonele urbane. Combinația va completa și va extinde amprenta existentă a Ahold Delhaize în România pentru a deservi mai bine atât zonele urbane, cât și cele rurale. 

Dacă ne raportăm la rezultatele financiare, Mega Image și Profi, au raportat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 20,37 miliarde de lei, depășind businessul Lidl România, care deține prima poziție în topul celor mai mari jucători activi pe piața locală, cu o cifră de afaceri de 18,49 de miliarde de lei. 

 

Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi a anunțat că până la finalul acestui an va atinge pragul de 1.400 de magazine partener. Astfel, de la 15%, cât reprezentau aceste...
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tazz, aplicația de food delivery, a înregistrat o creștere double digits a volumului tranzacționat în platformă în perioada ianuarie -...