Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour

Tazz, aplicația de food delivery, a înregistrat o creștere double digits a volumului tranzacționat în platformă în perioada ianuarie - septembrie 2023. Aplicația de food delivery, care a pornit inițial cu livrarea din cadrul restaurantelor, s-a extins treptat și în zona de retail, astfel încât în acest an și-a mărit numărul de parteneri din retail cu 37% față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai mult, valoarea media a comenzilor din zona de retail este de 160 de lei. Planurile Tazz by eMAG nu se opresc însă aici, platforma având în plan să listeze până la finalul anului toate marile lanțuri de retail internaționale, fiind în discuții avansate cu Profi, Penny și Carrefour, după cum a declarat Alin Șerban, CEO Tazz, pentru Progresiv. Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour

Tazz, aplicație românească ce a pornit inițial în Timișoara în 2014 sub numele EuCeMănânc, dar care a cunoscut o creștere accelerată odată cu încheierea parteneriatului cu eMAG, a ajuns să activeze în 33 de orașe din țară, iar planurile pentru acest an includ atingerea pragului de 3,4 milioane de aplicații instalate. Totodată, numărul angajaților a ajuns astăzi la 270, în creștere exponențială de la 25 de persoane care lucrau la proiect în 2020.

Top trei orașe active în aplicația Tazz sunt București, Timișoara și Cluj, în primele două locații Tazz având și sedii. La nivel național, Tazz are peste 10.000 de parteneri, dintre care 400 sunt doar în Timișoara. Aplicația de food delivery oferă livrare rapidă la o selecție de peste 15.000 de produse, iar pe lângă zona de livrare din cadrul restaurantelor partenere, Tazz are 900 de parteneri non-food, printre care retailerii alimentari, farmacii, florării, băcănii și magazine locale.

Citește și: Alin Șerban, managerul care „livrează” ce e mai bun din corporație și antreprenoriat colegilor săi

Zona de retail este una de interes pentru aplicația de food delivery, ce se bucură de o creștere exponențială an de an, datorită interesului consumatorului pentru astfel de livrări, după cum a explicat Alin Șerban. „Anul acesta am avut un focus foarte mare pe zona de non-food, cum numim noi groceries, băcăniile, florăriile, etc. Dacă până acum ne-am concentrat pe HoReCa, ne-am susținut partenerii din această industrie, am avut modificări majore și pe partea de UX, acum vom trece în etapa în care ne concentrăm pe creșterea zonei de non-food. În acest moment, reprezintă 10% din total business, dar pentru anul următor țintim să ajungem la 20%”, a explicat CEO-ul Tazz.

Printre motoarele de creștere ale zonei de non-food se numără și listarea a cât mai multe lanțuri de retail internaționale, în acest moment pe Tazz fiind în discuții cu Profi, Penny și Carrefour, precum și cu rețele locale de retail.

Despre cum arată strategia de creștere a zonei non-food în cadrul Tazz, evoluția din acest an și planurile de dezvoltare, puteți citi în interviul din ediția de noiembrie a revistei Progresiv.

Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz. Lansat...
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...
Profi se listează pe Tazz și extinde serviciul de livrare la domiciliu
Profi se listează pe Tazz și extinde serviciul de livrare la domiciliu
După ce în ultimii ani a constatat un apetit tot mai mare pentru cumpărături online de produse alimentare, retailerul Profi a semnat un...
Alin Șerban, managerul care „livrează” ce e mai bun din corporație și antreprenoriat colegilor săi
Alin Șerban, managerul care „livrează” ce e mai bun din corporație și antreprenoriat colegilor săi
Cu experiență de peste 25 de ani în telecom, retail și online, Alin Șerban este managerul care se poate lăuda atât cu stilul corporatist, cât...