Profi continuă investițiile în mediul rural și deschide încă șapte locații sub formatul Loco

Profi Rom Food, comerciant aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, a inaugurat 14 locații noi în luna iunie, focusul fiind păstrat pe formatul Loco. Șapte din cele 14 magazine noi au fost inaugurate sub acest format dedicat zonelor rurale, cel mai mare dintre ele, cu o suprafață de vânzare de 389 metri pătrați, fiind în localitatea Bratca, județul Bihor. Magazin Profi Super inaugurare

Compania a inaugurat și alte cinci locații Profi Super, în județele Gorj, Giurgiu, Galați, Bacău și Teleorman. Totodată, retailerul a mizat și pe conceptul Profi GO, magazine de conveniență aflate în marile orașe. În luna iunie, Profi a inaugurat o astfel de locație în Brașov, pe strada Lânii nr. 30, și încă una în Oradea, pe strada Dimitrie Cantemir, nr. 79.

De la începutul acestui an, Profi a pus pe harta expansiunii 35 de noi locații, 22 fiind sub formatul Loco, zece Super și trei Profi Go.

Deși se află în perioada de așteptare a deciziei Consiliului Concurenței privind preluarea de către grupul Ahold Delhaize, ținta Profi pentru anul acesta este să deschidă și să remodeleze 150 de locații.

„Expansiunea va fi mai accelerată în a doua parte a anului, vârful dezvoltării fiind lunile septembrie – decembrie. Anul trecut am avut 87 de deschideri și în jur de 70 de magazine remodelate și acest ritm este unul corect și pentru 2024, mai ales în condițiile actuale”, a declarat Gaetan Pacton, Director General Profi.

În paralel cu extinderea rețelei, Profi investește și în susținerea producătorilor români și lansează o campanie care aduce în lumină produsele și producătorii autohtoni, promovând spiritul Via Profi ce conectează comunitatea la micii producători locali care duc mai departe tradițiile și gusturile românești.

„Via Profi este o punte concretă între producători, autorități și marele public, în beneficiul tuturor părților implicate. România este frumoasă și, judecând după bunătățile de pe via-profi.ro, deosebit de gustoasă”, a punctat executivul Profi.

Cu 28.000 de angajați în peste 1.730 de magazine proprii și Partener prezente în 860 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. Profi Super, Profi City, Profi Go și Profi Loco, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România.

 

Rețeaua Profi continuă investițiile în expansiune
Rețeaua Profi continuă investițiile în expansiune
Cu o rețea de peste 1720 de magazine la nivel național, Profi continuă să aloce sume importante pentru dezvoltarea rețelei. În prima lună din...
Profi accelerează ritmul expansiunii după anunțul preluării de către Mega Image
Profi accelerează ritmul expansiunii după anunțul preluării de către Mega Image
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, accelerează ritmul expansiunii pe final de an. După o medie de șase...
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă investițiile în expansiune și a adăugat șase noi locații...
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Parteners continuă să extindă rețeaua de magazine la nivel național și și-a...