Inovație în domeniul retailului care ajută la combaterea COVID-19

De la apariția COVID-19, regulile de igienă publică au căpătat o importanță mult mai mare, iar cele aplicabile în spațiile comerciale sunt de mare interes pentru toată lumea. Organizațiile de sănătate atrag atenția publicului și îndeamnă la măsuri preventive de igienă. Multe dintre acestea se referă la dezinfectarea frecventă a zonelor cu care intră în contact mai multe persoane și care pot reduce riscul infectării. Ca rezultat al acestei recomandări, vânzările de geluri dezinfectante și săpunuri antibacteriene a crescut, dar există o serie de lipsuri în privința dezinfectării suprafețelor utilizate de public, mai ales în spațiile comerciale, în zona de retail. Inovație în domeniul retailului care ajută la combaterea COVID-19

Dezvoltată de Geometry, agenție de End to End Creative Commerce, parte a WPP, Handle on Hygiene oferă retailerilor oportunitatea de a veni cu o soluție sigură, orientată către consumator ca măsură în lupta împotriva răspândirii COVID-19.

Această inovație unică în lume a fost concepută în 2015 de către Geometry Orientul Mijlociu și Nordul Africii și Barrows, producătorul de experiențe digitale și în mediul fizic din retail în parteneriat cu Lifebuoy, brand dezinfectant Unilever. Testată și implementată în mai mult de 500 de supermarketuri în decurs de 2 ani, tehnologia aplică instant un strat subțire de lichid dezinfectant pe orice mâner de cărucior disponibil în supermarket sau în magazinele comerciale, ucigând 99,9% germeni printr-un simplu gest. Cumpărătorii din magazine sunt protejați pe durata întregii experiențe în magazin. Chiar dacă alimentele sunt atinse, cumpărătorul dezinfectează din nou mâinile și mânerul utilizând dispozitivul Handle on Hygiene.

Mii de unități sunt gata de producție, iar instrumente de măsurat și mostre au fost distribuite în peste 25 de piețe la nivel global. În timp ce mecanismul de funcționare a fost testat și utilizat cu succes în supermarketuri la nivel global, tehnologia este ușor de adaptat pentru a fi aplicată pentru cărucioarele din aeroporturi, mânerele din mijloacele de transport în comun sau alte tipuri de balustrade sau mânere care sunt frecvent utilizate de public.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși se estimează că inflația globală va fi mai mică în 2024, aceasta va rămâne peste un nivel de confort în majoritatea economiilor...
Dezinfectanții, categoria vedetă a pandemiei
Dezinfectanții, categoria vedetă a pandemiei
Caracterizată de o abundență de produse noi, inovații și jucători recent intrați, categoria dezinfectanților a performat remarcabil anul...