Cele mai vândute produse în magazinele online din SUA

Vânzările magazinelor online din SUA au explodat în luna martie a acestui an, odată cu pandemia de coronavirus și generalizarea posibilității de a lucra de acasă. Cele mai vândute produse în magazinele online din  SUA

Stackline a monitorizat vânzările din magazinele online din SUA și a alcătuit un Top 100 al produselor cu cele mai mari creșteri în luna martie 2020.

Printre produsele care au înregistrat creșteri semnificative se numără: mașini de pâine (652%), supe (397%), orez și semințe uscate (386%), produse alimentare ambalate (377%), conserve de fructe (326%), lapte și smântână (279%), produse pentru spălatul vaselor (275%), prosoape de hârtie (264%), săpun și produse de dezinfectare a mâinilor (262%), paste (249%), legume (238%), făină (238%), cereale (214%), produse pentru spălatul rufelor (200%).

Pe ultimele locuri în top se situează creme de corp (79%), ingrediente pentru copt (84%), condimente și ierburile aromatice (82%), ciocolată (86%), budinci și gelatine (97%), batoane proteice (97%).

Stackline este o companie de software și date pentru retail, fondată de un grup de veterani din industrie, cu sediul în Seattle.

top ecommerce 2
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
30 de ani de tradiție culinară cu Monte Banato
30 de ani de tradiție culinară cu Monte Banato
În 2024, Monte Banato sărbătorește 30 de ani de când a revoluționat piața pastelor cu ou din România. Compania românească a introdus...
Sustenabilitatea în HoReCa e o afacere bună
Sustenabilitatea în HoReCa e o afacere bună
Sustenabilitatea a devenit un must-have în afaceri, indiferent de industria din care provenim. Vestea bună este că sustenabilitatea aduce avantaje...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...