Cele mai vândute produse în magazinele online din SUA
Vânzările magazinelor online din SUA au explodat în luna martie a acestui an, odată cu pandemia de coronavirus și generalizarea posibilității de a lucra de acasă.
Stackline a monitorizat vânzările din magazinele online din SUA și a alcătuit un Top 100 al produselor cu cele mai mari creșteri în luna martie 2020.
Printre produsele care au înregistrat creșteri semnificative se numără: mașini de pâine (652%), supe (397%), orez și semințe uscate (386%), produse alimentare ambalate (377%), conserve de fructe (326%), lapte și smântână (279%), produse pentru spălatul vaselor (275%), prosoape de hârtie (264%), săpun și produse de dezinfectare a mâinilor (262%), paste (249%), legume (238%), făină (238%), cereale (214%), produse pentru spălatul rufelor (200%).
Pe ultimele locuri în top se situează creme de corp (79%), ingrediente pentru copt (84%), condimente și ierburile aromatice (82%), ciocolată (86%), budinci și gelatine (97%), batoane proteice (97%).
Stackline este o companie de software și date pentru retail, fondată de un grup de veterani din industrie, cu sediul în Seattle.