30 de ani de tradiție culinară cu Monte Banato

În 2024, Monte Banato sărbătorește 30 de ani de când a revoluționat piața pastelor cu ou din România. Compania românească a introdus primele sortimente de paste cu ou pe piața din țară, reușind să transforme piețele din zona de vest, formând o rețea de distribuție la nivel național. 30 de ani de tradiție culinară cu Monte Banato

Din 1994, gustul Monte Banato unește prin tradiție cultura gastronomică din fiecare zonă a României. De la Est până la Vest și din Nord până în Sud, regăsim bucuria momentelor petrecute împreună în fiecare gospodărie în care „Gustul care ne unește” ne aduce pe toți la masă. Brandul încununează experiența aniversării cu o campanie menită să pună în lumină importanța pastelor făinoase în rețetele culinare tradiționale și contemporane pe care românii le pregătesc cu drag zi de zi.

Cu ocazia aniversării, Monte Banato lansează pachetele promoționale cu 30% mai mari ale celor mai îndrăgite 5 sortimente de paste: Tăiței lungi, Spirale, Melci spiralați, Penne și Spaghetti.

Poza - 2

Lider pe piața pastelor făinoase cu ou

Anul 2020 este un punct de referință în istoria companiei, marcând momentul în care brandului Monte Banato i-a fost acordat titlul „Numărul 1 pe segmentul de paste făinoase cu ou”, conform raportului elaborat de Nielsen Retail Audit pentru anul 2020, categoria Paste uscate, segmentul Paste cu ou, titlu pe care Monte Banato îl păstrează cu mândrie în continuare.

Poza - 3

„Noi vedem poziția noastră de lider pe piața de paste cu ou ca pe o obligație de a inova în paralel cu dezvoltarea cât mai avansată în materie de calitate. Compania noastră nu a făcut niciodată rabat la calitatea făinurilor folosite, utilizarea constantă a făinii grifice speciale pentru paste reprezentând unul dintre atuurile noastre și un factor de diferențiere. Ne dorim sa inovăm în continuare atât în materie de rețete, cât și în ceea ce privește modalitatea de ambalare – de la gramaje cât mai adaptate tendințelor consumatorilor, până la tendințe în materie de sustenabilitate.” spune Margareta Vieriu, Marketing Manager la Pangram.

Trei decenii de succes

Produsele Monte Banato sunt distribuite actualmente în toate regiunile țării, pe toate canalele de distribuție ale pieței din România, fiind disponibile atât în magazinele de proximitate, cât și în hypermarketuri. Prin intermediul acestei rețele, produsele companiei sunt distribuite către circa 10.000 de clienți atât pe piața tradițională, cât și pe cea modernă.

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...

Cifra de afaceri actuală a brandului este de 10 milioane de Euro, dublată datorită investițiilor din ultimii 4 ani. Chiar dacă se bucură de al patrulea an consecutiv cu înregistrare de profit, brandul își propune mai degrabă consolidarea poziției pe piață și dezvoltarea tuturor categoriilor de produse comercializate, în locul goanei după profit. Pe lângă produsele aflate sub marca Monte Banato, Pangram distribuie în România și produsele grupului italian Colussi, și anume gamele de produse Misura și Colussi, produse cu o dinamică foarte bună în ultimii ani.

În 30 de ani de activitate, Pangram se apropie încet de cifra de 3.000 de angajați care au făcut sau încă mai fac parte din echipă. În prezent, compania are 135 de angajați, dintre care peste 100 sunt implicați în procesul de producție, 10 dintre aceștia având o experiență în companie de peste 25 de ani.

Poza - 4

Evoluție continuă spre succes

În ultimii 10 ani, compania s-a focusat pe core business și a pus în centrul tuturor preocupărilor exclusiv brandul Monte Banato și cele ale grupului Colussi. S-au creat noi formate de paste și au fost dezvoltate categorii deja existente, venind în întâmpinarea românilor cu rețete noi, pentru toate gusturile.

La Reșița, viitorul sună bine. Monte Banato își dorește atât consolidarea poziției pe piață, cât și a reușitelor din ultimii ani, în paralel cu investițiile pe zona de creștere a eficienței și productivității în fabrică prin automatizarea proceselor. În ciuda crizei din piață din ultimii ani, compania Pangram se mândrește cu o retenție foarte bună a personalului, fapt ce le oferă încredere pentru găsirea celor mai bune soluții viitoare pentru dezvoltare.

*Articol susținut de Monte Banato

Sustenabilitatea în HoReCa e o afacere bună
Sustenabilitatea în HoReCa e o afacere bună
Sustenabilitatea a devenit un must-have în afaceri, indiferent de industria din care provenim. Vestea bună este că sustenabilitatea aduce avantaje...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Pastele și sosurile, un mix alimentat de diversitate și de apetitul pentru produse premium
Pastele și sosurile, un mix alimentat de diversitate și de apetitul pentru produse premium
În ciuda unui ușor declin volumic, segmentul pastelor a înregistrat în ultimul an un avans valoric de aproape 18%, evoluție susținută în...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...