Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București

Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul 21 din București și al 169-lea la nivel național. Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București

Magazinul este situat pe șoseaua Fabrica de Glucoză nr. 6-8 din București și este construit pe o suprafață totală de aproape 5.800 mp, cu un spațiu de vânzare de 3.200 mp. Prin deschiderea noului magazin, Kaufland creează 80 de locuri de muncă noi.

Pentru clienții care vin cu mașina la cumpărături, noul hipermarket pune la dispoziție peste 200 de locuri de parcare, dintre care nouă pentru persoanele cu dizabilități și șase pentru părinți. Clienții au la dispoziție și cinci locuri cu acces la stațiile de încărcare a mașinilor electrice și rastele pentru biciclete.

”Expansiunea joacă un rol important în dinamica companiei și este o prioritate în modelul nostru de business. Drept dovadă, în ciuda majorării costurilor cu 30-40% și contextului economic instabil, ne-am propus să menținem același ritm. Dacă avem în vedere anul calendaristic, de la 01 ianuarie 2023, am deschis deja nouă magazine la: Râșnov, Comarnic, Oradea, Bârlad, Caracal, Brașov, Sibiu, Balotești și București. În următoarea perioadă, mai avem planificate deschideri în Muntenia, Dobrogea si Ardeal”, a spus, pentru Progresiv, Valer Hancaș, Răspunde: Valer Hancaș, Director de Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

kaufland2

Cu un număr de 19 case de marcat, dintre care zece express, de tip self-service, noul Kaufland asigură un flux rapid de clienți și timp redus pentru achitarea cumpărăturilor. Mai mult, clienții pot folosi serviciul K-Scan pentru a scana produsele pe măsură ce le adaugă în coș, finalizând plata la casa de marcat.

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Auchan pariază pe schimbarea la față a formatului de hipermarket. Cum arată Auchan Berceni, magazinul de test al noului concept?
Auchan pariază pe schimbarea la față a formatului de hipermarket. Cum arată Auchan Berceni, magazinul de test al noului concept?
După ce în ultimii ani și-a focusat extinderea și investițiile pe formatul de proximitate și de supermarket, Auchan își întoarce fața...

În parcarea magazinului, clienții pot găsi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Aici se colectează trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

kaufland3

”Pentru anul în curs ne-am propus inaugurarea a cel puțin 10 unități, în linie cu strategia existentă. Considerăm că este loc pentru aproximativ 200 de magazine Kaufland pe piața locală și din Republica Moldova, până în anul 2025. Anul acesta, strategia noastră de expansiune se va focaliza pe diversificarea și optimizarea formatelor de magazine, pentru a ne adapta mai bine la particularitățile locației și necesităților comunităților locale. Ne propunem să dezvoltăm proiecte de magazine mixed use, să deschidem magazine în spații închiriate și chiar în galerii comerciale. Indiferent de format, toate aceste magazine vor urma conceptul nostru de one-stop shop, în cadrul căruia punem la dispoziția clienților o gamă largă de produse și servicii sub același acoperiș”, declara recent, într-un interviu acordat Progresiv, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

kaufland4

Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile din 2022, când, în termeni de CAPEX, retailerul a alocat 315 milioane de euro pentru achiziționarea sau modernizarea activelor fixe.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, circa 148.000 de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 169 de magazine în România.

Strategii de adaptare a consumatorilor români la creșterea prețurilor
Strategii de adaptare a consumatorilor români la creșterea prețurilor
În fața creșterilor de prețuri, consumatorii își ajustează obiceiurile de consum și strategiile pentru a-și gestiona eficient bugetul. O...
Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
Deși deloc lipsit de provocări, 2023 are toate premisele să fie un an de creștere pentru companiile de referință din retail și FMCG. Potrivit...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Kaufland a deschis un nou magazin în Ilfov
Kaufland a deschis un nou magazin în Ilfov
Kaufland România a deschis magazinul cu numărul 168 al rețelei, în comuna Balotești, județul Ilfov. Compania creează astfel peste 80 de noi...