Rețeaua Diana alocă 6 mil. lei pentru expansiune și remodelări în 2022

Retailerul vâlcean Diana își continuă planurile de dezvoltare și alocă pentru anul acesta un buget de 6 milioane de lei pentru expansiune și remodelarea rețelei. Rețeaua Diana alocă 6 mil. lei pentru expansiune și remodelări în 2022

”În cursul anului 2021 au fost realizate investiții în valoare de circa 6 milioane de lei, din care 5 milioane de lei pentru expansiune și 1 milion de lei pentru remodelări. Pe agenda 2022 a liniei de retail a grupului Diana sunt proiecte pentru care vom aloca sume aproximativ similare anului în curs, buget direcționat în mare parte către noi deschideri, inclusiv construcția de la zero a unor magazine noi, cu suprafețe generoase. Mizăm în continuare pe creșterea rețelei, iar ca rază de acțiune, vom păstra tiparul dezvoltării concentrice care caracterizează demersurile noastre de expansiune”, a declarat pentru Progresiv Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana.

În același timp, retailerul va continua să aducă la standarde superioare magazinele care funcționează de ani buni, cu accent pe utilitate, creșterea gradului de confort la cumpărături, optimizarea experienței de cumpărare, extinderea sortimentației.

”2021 a fost încă un an care ne-a testat viteza de reacție, flexibilitatea, capacitatea de adaptare. Nu am mai putut să aplicăm fidel modele testate în anii anteriori. Adăugăm pe lista de provocări deciziile pe care a trebuit să le luăm pentru a contracara pe cât posibil creșterile de prețuri la energie și materii prime, care ne afectează direct, dar și din perspectiva scăderii puterii de cumpărare a consumatorului. Și nu în ultimul rând, o provocare a fost deficitul de personal calificat, care se resimte acut în retail. În ciuda acestor dificultăți, comerțul de proximitate a fost totuși unul dintre câștigători, clienții reîntorcându-se în comunitate, în zona unde se simt cel mai mult în siguranță. Acesta este motivul pentru care vedem în continuare zonele rurale și de urban mic ca și oportunitate în dinamica de expansiune”, mai adaugă reprezentanta Diana.

Cu o experiență pe piața de retail de peste 30 de ani, rețeaua Magazine Diana operează în prezent 68 de magazine în șase județe – Vâlcea, Argeș, Dolj, Gorj, Olt și Dâmbovița. În 2020, compania a raportat o cifră de afaceri de 247,50 milioane de lei doar pe segmentul de retail, marcând un avans de 12% față de anul 2019.

 

Rețeaua Magazine Diana continuă expansiunea dincolo de granițele județului Vâlcea
Rețeaua Magazine Diana continuă expansiunea dincolo de granițele județului Vâlcea
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în expansiune și bifează o nouă extindere dincolo de granițele județului Vâlcea. Noua unitate...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin...
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Cu o prezență de peste 32 de ani pe piața retailului independent și 68 de magazine operate în șase județe, rețeaua Magazine Diana face...
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Prezentă în șase județe, rețeaua de magazine Diana reușește să extindă baza de clienți de la an la an atât prin expansiune, dar și prin...
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în...