Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în satul Țepești, comuna Tetoiu, noul magazin Diana este al 25-lea operat în mediul rural și locația cu numărul 73 la nivel de rețea.
Cu o suprafață de vânzare de 200 de metri pătrați, noul Magazin Diana, vine cu o ofertă de 4.000 de articole, o sortimentație configurată să acopere o diversitate mare de nevoi de consum cu produse alimentare și nealimentare și își propune să ofere clienților prețuri corecte și o experiență de cumpărare cât mai plăcută.
Vitrina asistată și vitrinele de autoservire asigură o gamă extinsă de produse DIANA, carne proaspătă și preparate din carne, dar și pește și produse din pește Pescăria Magic.
Cu această nouă deschidere, rețeaua Magazine Diana își continuă strategia de expansiune constantă și rămâne consecventă politicii de a fi aproape de client atât prin localizare, cât și prin sortimentație și design, de a oferi comunităților nu doar o gamă diversificată de produse și un raport bun preț-calitate, ci și tot ceea ce este necesar pentru a face cumpărături într-un mod plăcut, într-un spațiu bine organizat.
Citește și: Vremea creșterilor în retailul independent
Pentru perioada imediat următoare proiectele companiei vizează atât extinderea rețelei, dar și finalizarea unor proiecte de modernizare a unor unități din cele șase județe în care rețeaua Magazine Diana este prezentă – Vâlcea, Argeș, Dolj, Gorj, Olt și Dâmbovița.
”Pentru magazinele fizice, dar și în zona de e-commerce, vom construi pe tiparul expansiunii concentrice, care ne este caracteristic, în cele 6 județe în care suntem prezenți, pe formatele necesare localităților pe care le vom marca și cu focus pe dezvoltarea parteneriatelor cu producători locali”, a declarat Adina Crăciunescu, Managing Partner Magazine DIANA.
Cu o experiență de peste 30 de ani pe piaţa de retail, reţeaua Magazine Diana operează în prezent 73 de locații. În primele 10 luni ale anului 2022, rețeaua a raportat o creștere a cifrei de afaceri de 23%, creștere la care au contribuit atât expansiunea rețelei de Magazine DIANA, cât si preluarea a 5 locații Pescăria Magic și a unui magazin en gros. De asemenea, pe lângă dezvoltare, o parte din creșterea cifrei de afaceri se datorează și creșterii like for like a magazinelor existente.