Rețeaua Diana își consolidează prezența la nivelul județului Vâlcea
Rețeaua de magazine Diana își consolidează prezența la nivelul județului Vâlcea și deschide o nouă locație amplasată în satul Olanu, comuna Olanu. Locația aflată pe strada Principală are o suprafață de vânzare de peste 300 de metri pătrați și răspunde nevoilor clienților cu o gamă variată de produse de calitate, la prețuri accesibile, o sortimentație generoasă, comparabilă cu cea a unui supermarket din zona urbană. După această deschidere, rețeaua Diana ajunge la 56 de magazine doar în județul Vâlcea.
„Clienții au la dispoziție o ofertă bogată pe segmentele de carne proaspătă și preparate din carne – produse Diana, aprovizionate zilnic, disponibile la vitrina asistată și raft de autoservire, pește proaspăt și produse din pește, fructe și legume, produse alimentare de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare (jucării, produse de îngrijire personală și întreținerea casei, ustensile pentru gătit, hrană pentru animale de companie)”, declară reprezentanții retailerului.
Cu această nouă deschidere, rețeaua Magazine Diana își continuă strategia de expansiune constantă și rămâne consecventă politicii de a fi aproape de client atât prin localizare, cât și prin sortimentație și design, de a oferi comunităților nu doar o gamă diversificată de produse și un raport bun preț-calitate, ci și tot ceea ce este necesar pentru a face cumpărături într-un mod plăcut, într-un spațiu bine organizat.
Proiectele companiei pentru perioada imediat următoare nu vizează doar extinderea rețelei, dar și finalizarea unor proiecte de modernizare a unor unități din celelalte cinci județe în care operează rețeaua - Argeş, Dolj, Gorj, Olt şi Dâmboviţa.
„Suntem conștienți că provocările și schimbările cu care ne-am confruntat în ultimii ani nu vor înceta peste noapte. Ne așteptăm în continuare la presiuni asupra marjelor, din cauza creșterilor de preț, la „bătălii” între canale de vânzare și categorii de formate pentru atragerea de procente dintr-un buget deja sensibil al shopperilor. Chiar și așa, ne-am setat aspirații înalte și țintim o cifră de afaceri peste plafonul care ne poate poziționa în primii 20 de retaileri din România. Prezența unor game noi de produse, strategia comercială și continuarea expansiunii ne vor ajuta în acest demers”, a declarat Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana, pentru Progresiv.
În 2021, divizia de retail a companiei a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 273 de milioane de lei, cu 8% peste nivelul din 2020, și un profit net în valoare de 5,95 milioane de lei.