Rețeaua Magazine DIANA își consolidează prezența în județul Dâmbovița
Rețeaua Magazine DIANA continuă investițiile în expansiune și deschide două magazine în județul Dâmbovița. Magazinul DIANA Gura Ocniței este cel de-al doilea magazin pe care retailerul îl deține în județul Dâmbovița, după cel din orașul Găești, iar marți, 22 aprilie, va inaugura Magazinul DIANA Picior de Munte (Calea Târgoviște, nr. 220, sat Picior de Munte, comuna Dragodana, județ Dâmbovița). Odată cu cele două inaugurări, rețeaua Magazine DIANA ajunge la 81 de locații.
Cu o suprafață de 450 de metri pătrați, Magazinul DIANA Gura Ocniței oferă o sortimentație variată, de peste 8.000 de articole. Clienții au la dispoziție o gamă extinsă de produse DIANA (carne proaspătă, produse și preparate din carne), pește și preparate din pește Pescăria Magic, o zonă generoasă de legume și fructe proaspete, produse alimentare și nealimentare care acoperă o mare diversitate de nevoi zilnice.
Noul magazin dispune de un corner Hot Dog cu meniuri atrăgătoare și de un punct de plată a facturilor.
Extinderea regională, pe lista de priorități a Magazine DIANA
Obiectivu Magazine DIANA pentru anul acesta este accelerarea ritmului de dezvoltare patterul fiind unul de extindere regională. Anul trecut, retailerul a inaugurat anul trecut șapte magazine, dintre care șase sub brandul Magazine Diana și unul Pescăria Magic și a încheiat 3 proiecte de remodelare ale unor magazine situate în județele Vâlcea și Dâmbovița.
Rețeaua Magazine Diana este parte din grupul Diana, business fondat în urmă cu mai bine de 30 de ani de familia Crăciunescu. Retailerul a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin 18% prin comparație cu anul 2022, când cifra de afaceri raportată s-a ridicat la 339 de milioane de lei.
În ceea ce privește așteptările pentru anul acesta, retailerul își menține optimismul, ținta setată fiind o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri.